Μετά από περίπου 12 μήνες παρουσίας του εντυπωσιακού Hyundai Ioniq 5 N, η κατασκευάστρια εταιρεία προχώρησε σε κάποιες απαραίτητες αναβαθμίσεις, κυρίως στον τομέα του λογισμικού.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι αναβαθμίσεις είναι προς το παρόν διαθέσιμες μόνο στην αγορά της Νότιας Κορέας. Στο ηλεκτρικό hatchback δεν έχει γίνει καμία εμφανής αλλαγή στον σχεδιασμό του, καθώς οι παρεμβάσεις επικεντρώνονται στην βελτίωση της οδηγικής εμπειρίας. Το νέο σύστημα N Drift Optimizer τώρα προσφέρει 10 ξεχωριστές ρυθμίσεις για τη ρύθμιση της οδήγησης.
Πλέον, οι οδηγοί μπορούν να απολαύσουν την ανατρεπτική εμπειρία του drifting, με δύναμη που αποδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς (λειτουργία 10 Pro), εφόσον το επιθυμούν. Αυτό συνοδεύεται από την σχεδόν πλήρη απενεργοποίηση του συστήματος ευστάθειας. Οι πληροφορίες επισημαίνουν ότι η πλαγιολίσθηση (ιδίως στις πίστες) θα είναι ακόμα περισσότερο απολαυστική.
Ο κατάλογος των ανανεώσεων περιλαμβάνει επίσης τη λειτουργία Downshift Memory, η οποία καταγράφει την επιλεγμένη σχέση και προχωρά σε αλλαγή μόνο όταν η ταχύτητα το επιτρέπει. Αξιοσημείωτο είναι ότι ο τεχνητός ήχος επιλέγεται αυτόματα κατά την ενεργοποίηση του launch control, προσομοιώνοντας την εμπειρία ενός υπερτροφοδοτούμενου 2λιτρου βενζινοκινητήρα, όπως αυτός που βρίσκεται στο Elantra N.
Επιπλέον, το Ioniq 5 N θα περιλαμβάνει αυτόματα φώτα μεγάλης σκάλας με αντιθαμβωτική λειτουργία, καθώς και το σύστημα Walk-Away Lock, που κλειδώνει τις πόρτες αυτόματα όταν απομακρυνόμαστε από το όχημα. Τέλος, θα υπάρχει η δυνατότητα παροχής ενέργειας από την μπαταρία σε εξωτερικές συσκευές μέσω του συστήματος Vehicle to Load. Μέχρι στιγμής, δεν έχει ανακοινωθεί αν θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη.