“Το γυάλινο πάτωμα: Ασφάλεια για τους αθλητές και μοναδική εμπειρία για τους θεατές”

“Το γυάλινο πάτωμα: Ασφάλεια για τους αθλητές και μοναδική εμπειρία για τους θεατές”

Ο Γιάννης Γκίκας, Managing Director της Globalsat Group, βρέθηκε στην εκπομπή “Άμεσο Ριπλέι” του EOK WebRadio και συζήτησε με τους Μαρίνο Πρίντεζη και Γιώργο Βαλαβάνη για τις καινοτόμες υπηρεσίες του νέου “glass floor” που θα χρησιμοποιήσει ο Παναθηναϊκός στο ΟΑΚΑ.

Αναλυτικά όσα είπε:

Για την υλοποίηση του glass floor στο ΟΑΚΑ: «Το εγχείρημα αυτό είναι οπωσδήποτε αξιοθαύμαστο. Σκεφτείτε ότι μέχρι τα μέσα Ιουνίου διεξάγονταν αγώνες και ήδη τον Οκτώβριο έχει μεταμορφωθεί πλήρως ο χώρος. Βέβαια, κάποιες λεπτομέρειες παραμένουν σε εκκρεμότητα, αλλά θα έχουν ρυθμιστεί εντός 20 ημερών, πριν τον επόμενο εντός έδρας αγώνα. Το glass floor είναι έτοιμο και απαραίτητο για τη διεξαγωγή αγώνων.»

Για τις απαιτούμενες εργασίες στην υλοποίηση του glass floor: «Η διαδικασία περιελάμβανε επιπλέον εργασίες από την εταιρεία που διαχειρίζεται τον χώρο για τον Παναθηναϊκό, προκειμένου να εγκατασταθεί σωστά το glass floor και η ψύξη. Τέτοιες επενδύσεις αύξησαν το κόστος, αλλά ήταν κρίσιμες για την αληθινή εμπειρία του θεατή.»

Για το χρόνο που απαιτήθηκε για την κατασκευή του glass floor: «Η συμφωνία ολοκληρώθηκε στα μέσα Ιουλίου. Όλα τα υπάρχοντα glass floors ήταν κατειλημμένα, επομένως έπρεπε να κατασκευαστεί νέο, που παραδόθηκε στις 9 Οκτωβρίου.»

Για τις παροχές στους αθλητές: «Θεωρείται το επόμενο βήμα μετά τα πλαστικά δάπεδα της δεκαετίας του ’80. Το glass floor προσφέρει ασφαλέστερη επιφάνεια εξαιρετικής ελαστικότητας, μειώνοντας τους κραδασμούς. Υπάρχει επίσης ειδικό υλικό που μειώνει έως και 50% τους τραυματισμούς στα πόδια των παικτών, eliminando τους κινδύνους και βελτιώνοντας την απόδοσή τους.»

Για την εμπειρία των θεατών: «Το glass floor προσφέρει μια μοναδική τηλεοπτική εμπειρία και διαφορετικές δράσεις για τους θεατές στο γήπεδο, όπως στατιστικά και διαφημιστικά βίντεο, ενισχύοντας τη συνολική τους εμπειρία.»

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==
@basket.gr

Για τις ευκαιρίες προβολής των χορηγών: «Το glass floor επιτρέπει περισσότερες ευκαιρίες προώθησης λόγω της δυνατότητας αλλαγής διαφημίσεων κατά τη διάρκεια του αγώνα, διαφοροποιώντας τις προωθητικές ενέργειες ανάλογα με τις ανάγκες.»

Για τη χρήση σε διαφορετικά αθλήματα: «Το glass floor είναι κατάλληλο και για άλλα αθλήματα, επεκτείνοντας τις δυνατότητες εκμετάλλευσής του πέρα από το μπάσκετ, με τη δυνατότητα πρόσθετων εσόδων από εταιρικές εκδηλώσεις και εκπαιδευτικά προγράμματα.»

Για τις δυνατότητες εκπαίδευσης: «Η εκπαίδευση μπορεί να μεταφερθεί απευθείας στο glass floor, επιτρέποντας στους παίκτες και προπονητές να κατανοούν καλύτερα τα συστήματα.»

Για τη θερμική διαχείριση του glass floor: «Υπάρχει σύστημα ψύξης και θέρμανσης, διασφαλίζοντας άνετη θερμοκρασία για τους παίκτες.»

Για την αισθητική και τις δυνατότητες αλλαγής χρωμάτων: «Το χρώμα του δαπέδου είναι απόφαση της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, με δυνατότητα αλλαγής κατά τη διάρκεια των αγώνων.»

Για τα VIP Lounge: «Η αναβάθμιση του VIP Lounge έχει αλλάξει ριζικά την εμπειρία των επισκεπτών, προσφέροντας πολυτέλεια που ανταγωνίζεται πεντάστερα ξενοδοχεία. Οι επισκέπτες έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν μοναδικές στιγμές μετά το παιχνίδι.»

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ