Τι σκέφτηκε ο δημιουργός του παράξενου Volkswagen Up με το όνομα “Geparda”;

Τι σκέφτηκε ο δημιουργός του παράξενου Volkswagen Up με το όνομα “Geparda”;

Το Geparda είναι ένα παράξενο Volkswagen Up με 20 ίππους και δύο πίσω τροχούς στο κέντρο του πίσω άξονα. Ποιος ήταν ο λόγος πίσω από αυτήν την αλλαγή;

Ένας ειδικός οίκος μετατροπών από το Bad Homburg διεξήγαγε αυτήν την παράξενη μετατροπή του μικρού αυτοκινήτου της πόλης της Volkswagen, με σκοπό να επιτρέψει στους νεαρούς Γερμανούς να αναλάβουν το τιμόνι από τα 16 τους χρόνια με άδεια οδήγησης κατηγορίας Α1, έως τα 18 που αποκτούν πλήρη άδεια.

Με την άδεια Α1, οι έφηβοι επιτρέπεται να οδηγούν μικρά και λιγότερο ισχυρά οχήματα που εμπίπτουν στους κανονισμούς της κατηγορίας L5e, όπως τα Citroen Ami, Fiat Topolino και Opel Rocks-e του ομίλου Stellantis.

Έτσι, η γερμανική εταιρεία μετατροπών προσάρμοσε το Up! στους κανονισμούς αυτούς, μειώνοντας την ισχύ του στα 20 ίππους και μετατρέποντας το σε σχεδόν τρίκυκλο. Έχει την εμφάνιση και τη γεωμετρία ενός τρικύκλου, αλλά στον πίσω άξονα έχει δύο λεπτότερους τροχούς στο κέντρο, αντί για έναν. Ένα ‘διπλό τροχό’ για να πληροί τις προδιαγραφές της κατηγορίας L5e.

Με το πλάγιο του προφίλ, το όχημα δίνει την εντύπωση ότι “αιωρείται” στην ουρά του, με μεγάλα γράμματα της εταιρείας καλυμμένα στους πίσω τροχούς. Η μετατροπή απαιτούσε τροποποίηση του πλαισίου και των ελατηρίων για να διατηρηθεί η ισορροπία του, αποφεύγοντας τον κίνδυνο ανατροπής.

Σε αντίθεση με τα ηλεκτρικά οχήματα της Stellantis, το Geparda διαθέτει θερμικό κινητήρα, τρικύλινδρη μονάδα 1.0 λίτρου με απόδοση 20 ίππων, χάρη σε μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, επιτρέποντάς του να φτάσει ταχύτητα άνω των 100 km/h.

Το Geparda παρέχει επίσης εξοπλισμό ασφαλείας όπως δισκόφρενα, ABS, ESP και τέσσερις αερόσακους, και μπορεί να φιλοξενήσει 4 επιβάτες. Η τιμή του ξεκινά περίπου από τα 20.000 ευρώ στη Γερμανία, κάνοντάς το πιο ακριβό αλλά πιο λειτουργικό από άλλα μικρά αυτοκίνητα μικροκινητικότητας.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ