Η παρθενική παρουσία της εθνικής ομάδας της Ιορδανίας σε τελική φάση Μουντιάλ αποτέλεσε σταθμό για τον αθλητισμό της χώρας. Παρά τις δυσκολίες στον όμιλο με αντιπάλους την Αυστρία, την Αλγερία και την Αργεντινή, οι «Al-Nashama» κέρδισαν τον σεβασμό της διεθνούς κοινότητας.
Το Ρωμαϊκό Θέατρο έγινε η έδρα της εθνικής
Πάνω από 6.000 φίλαθλοι κατέκλυσαν το ιστορικό Ρωμαϊκό Θέατρο του Αμμάν, ένα μνημείο 2.000 ετών, για να παρακολουθήσουν την πρεμιέρα κόντρα στην Αυστρία. Η κυβέρνηση διευκόλυνε τους πολίτες παρέχοντας ειδική άδεια προσέλευσης στην εργασία, επιτρέποντας σε όλους να δουν το ματς χωρίς το άγχος της καθημερινότητας. Οι εικόνες με τις σημαίες να κυματίζουν πάνω από τις αρχαίες κερκίδες έκαναν τον γύρο του κόσμου, αποτυπώνοντας την εθνική υπερηφάνεια.
Αγωνιστική προσπάθεια και τραγικές στιγμές
Στο χορτάρι, οι παίκτες του Τζαμάλ Σελαμί έδειξαν ανταγωνιστικό πρόσωπο. Στον αγώνα με την Αυστρία, ο Ολουάν ισοφάρισε προσωρινά σε 1-1 στο 50ό λεπτό, προκαλώντας ντελίριο ενθουσιασμού, αν και το τελικό 3-1 διαμορφώθηκε μετά από αυτογκόλ του Αλ Αράμπ και τέρμα του Αρναούτοβιτς.
Η διοργάνωση όμως σημαδεύτηκε από μια τραγωδία κατά τη διάρκεια της αναμέτρησης με την Αλγερία. Στην πλατεία Χασεμί, ένας έντονος συνωστισμός οδήγησε στον θάνατο ενός φιλάθλου και στον τραυματισμό άλλων οκτώ, βυθίζοντας στο πένθος την ποδοσφαιρική γιορτή. Παρά τα γεγονότα, οι παίκτες της Ιορδανίας απέσπασαν θετικά σχόλια για το ήθος τους, καθώς φρόντισαν να αφήσουν τα αποδυτήρια πεντακάθαρα μετά από κάθε παιχνίδι, δίνοντας ένα μάθημα πολιτισμού.