Το ηλεκτρικό hyper-sedan της Mercedes-AMG θα έχει περισσότερους από 1.300 ίππους

Το ηλεκτρικό hyper-sedan της Mercedes-AMG θα έχει περισσότερους από 1.300 ίππους

Η Mercedes-AMG αποκαλύπτει το μέλλον των ηλεκτρικών σεντάν υπερυψηλών επιδόσεων με το πρωτότυπο AMG GT XX.

Ηλεκτρικά Sedan Υψηλών Επιδόσεων: Νέα Εποχή

Η παγκόσμια αγορά αυτοκινήτων ηλεκτρικών σεντάν υψηλών επιδόσεων γνωρίζει ραγδαία ανάπτυξη, με κορυφαία μοντέλα όπως η Porsche Taycan Turbo GT, το Tesla Model S Plaid, το Audi RS e-tron GT, το BMW i5 M60, το Lucid Air Sapphire, καθώς και νεοεισερχόμενα από την Ασία όπως η Lotus Emeya και η Xiaomi SU7 Ultra.

Η Mercedes-AMG και η Νέα Ηλεκτρική Σειρά GT 4-Door

Απαντώντας στην αυξανόμενη ζήτηση, η Mercedes-AMG παρουσιάζει το πρωτότυπο AMG GT XX, που αποτελεί τη βάση για το πρώτο ηλεκτρικό τετράθυρο υπέργκομο sedan AMG. Η παραγωγική εκδοχή της θα παρουσιαστεί προς το τέλος του 2025 και αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2026.

Το πρωτότυπο AMG GT XX
Το πρωτότυπο AMG GT XX

Σχεδιαστική Φιλοσοφία και Καινοτομίες

Το AMG GT XX υιοθετεί χαμηλό coupe σχήμα και έντονα μυώδη φτερά, με κρυφές χειρολαβές και χαρακτηριστικές AMG λεπτομέρειες. Η εμπρός μάσκα διαθέτει ενεργά αεραγωγά για καλύτερη ροή αέρα, ενώ τα φώτα ημέρας σχεδιάζονται με μοτίβο εμπνευσμένο από το αστέρι της Mercedes.

Πίσω, η αισθητική παραπέμπει στη Ferrari 812 Superfast με τριπλά στρογγυλά φανάρια, ενεργή αεροτομή και μεγάλο διαχύτη.

Σχεδιαστικό προφίλ AMG GT XX

Καινοτόμο Εσωτερικό και Οικολογικά Υλικά

Το οδηγοκεντρικό ταμπλό συνδυάζει κλασικούς στρογγυλούς αεραγωγούς με σύγχρονο ψηφιακό πίνακα οργάνων και μεγάλη οθόνη infotainment. Το τιμόνι τύπου “yoke” προσδίδει φουτουριστική αίσθηση, ενώ τα touch controls αναμένεται να ενσωματωθούν στην παραγωγή.

Η AMG προωθεί τη χρήση βιώσιμων υλικών όπως το Labfiber, ένα οικολογικό είδος δέρματος κατασκευασμένο από ανακυκλωμένα ελαστικά αγώνων, υπογραμμίζοντας τη δέσμευσή της για φιλικότητα προς το περιβάλλον.

Εσωτερικό AMG GT XX

Τεχνολογία Κίνησης και Επιδόσεις

Κάτω από το αμάξωμα, το AMG GT XX ενσωματώνει τρία ηλεκτρικά μοτέρ axial flux – ένα εμπρός και δύο πίσω – από τη βρετανική YASA. Με συνολική ισχύ 1.341 ίππων (986 kW), το μοντέλο υπόσχεται εντυπωσιακή επιτάχυνση 0-100 km/h σε λιγότερο από 2 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 320 km/h.

Παράλληλα, εξετάζεται και μια «ήπια» έκδοση των 945 ίππων για όσους προτιμούν λιγότερη ισχύ και μεγαλύτερη αυτονομία.

AMG GT XX απόδοση

Εμπειρία Κατοχήματος Μοτέρ V8 Μέσα από Ψηφιακούς Ήχους

Για να διατηρηθεί η αγωνιστική αίσθηση ενός θερμικού κινητήρα, το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με εξωτερικά ηχεία στους προβολείς που αναπαράγουν τεχνητό ήχο V8 και πλασματικούς ήχους αλλαγών ταχυτήτων, διαμορφώνοντας μια μοναδική οσφρητική εμπειρία.

Πλατφόρμα, Μπαταρία και Φόρτιση

Βασισμένο στη νέα πλατφόρμα AMG.EA, το GT 4-door EV διαθέτει σύστημα 800V για ταχύτατη φόρτιση, ενώ η μπαταρία απορροφά τεχνολογίες Formula 1 με πάνω από 3.000 κυλινδρικές κυψέλες και υγρή ψύξη.

Με χωρητικότητα που ξεπερνά τα 100 kWh, προσφέρει αυτονομία 724 χιλιομέτρων και δυνατότητα φόρτισης 400 km σε μόλις 5 λεπτά, θέτοντας νέα στάνταρ στην ηλεκτρική κινητικότητα.

Τεχνολογία μπαταρίας AMG GT XX

Ημερομηνίες Λανσαρίσματος και Τιμή

Η AMG GT 4-door EV θα παρουσιαστεί επίσημα στο τέλος του 2025 και θα μπει σε παραγωγή μέσα στο 2026 ως μοντέλο του 2027. Η τιμή της αναμένεται να ξεπερνά τις 200.000 ευρώ, καθιστώντας την μια κορυφαία επιλογή στην κατηγορία των ηλεκτρικών πολυτελών sport sedan.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ