Η «ερυθρόλευκη» οικογένεια θρηνεί την απώλεια ενός δικού της ανθρώπου, που βρισκόταν για δεκαετίες μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, αλλά στην καρδιά της καθημερινότητας του συλλόγου. Η Κανέλλα Χρυσονίδου, η επί σειρά ετών διευθύντρια του τμήματος εισιτηρίων της ΚΑΕ Ολυμπιακός, έφυγε από τη ζωή το πρωί της Κυριακής, αφήνοντας πίσω της ένα δυσαναπλήρωτο κενό και βαθιά θλίψη σε παίκτες, προπονητές και διοίκηση.
Μια ζωή προσφοράς στο λιμάνι
Γεννημένη και μεγαλωμένη στον Πειραιά, η Κανέλλα Χρυσονίδου είχε σπουδάσει Δημόσιες Σχέσεις στο St. George Commercial College. Η πορεία της στον Ολυμπιακό ξεκίνησε το μακρινό 1998, όταν βρέθηκε στην υποστήριξη πωλήσεων εισιτηρίων διαρκείας. Με την εργατικότητά της, ανέλαβε στη συνέχεια καθήκοντα στο Τμήμα Διαχείρισης Εισιτηρίων και στη γραμματειακή υποστήριξη της ΚΑΕ, ενώ από το 2010 κατείχε τη θέση της υπεύθυνης της διεύθυνσης εισιτηρίων. Για σχεδόν τρεις δεκαετίες, αποτελούσε έναν πραγματικό άνθρωπο-κλειδί για τη λειτουργία της ομάδας, έχοντας κερδίσει τον απόλυτο σεβασμό όλων των μελών του οργανισμού.
Η συγκινητική αφιέρωση στην κορυφή της Ευρώπης
Η μάχη που έδινε με σοβαρό πρόβλημα υγείας ήταν γνωστή στις τάξεις της ομάδας, με τους ανθρώπους του Ολυμπιακού να δείχνουν έμπρακτα ότι το μπάσκετ περνά σε δεύτερη μοίρα μπροστά στις ανθρώπινες στιγμές. Όταν ο Ολυμπιακός κατέκτησε τη EuroLeague, ο Γιώργος Μπαρτζώκας —ο οποίος έγινε τότε ο δεύτερος Έλληνας τεχνικός με δύο τέτοιους τίτλους μετά τον Δημήτρη Ιτούδη— επέλεξε να της αφιερώσει τη μεγάλη νίκη επί της Ρεάλ Μαδρίτης.
«Θέλω να αφιερώσω την κατάκτηση του τίτλου σε έναν αγαπημένο μας άνθρωπο, την Κανέλλα, που είναι πολύ δυνατός άνθρωπος και να της ευχηθούμε να είναι καλά», δήλωσε τότε στη συνέντευξη Τύπου ο έμπειρος τεχνικός. Στο ίδιο μήκος κύματος, ο αρχηγός της ομάδας, Κώστας Παπανικολάου, κοίταξε την κάμερα αμέσως μετά την απονομή και είπε συγκινημένος: «Αυτό είναι για σένα Κανέλλα μας, ξέρουμε ότι δίνεις τη δική σου μάχη, ξέρουμε ότι μας παρακολουθείς, είναι για σένα».
Η είδηση του θανάτου της σκόρπισε θλίψη σε όλο τον μπασκετικό κόσμο, με την ΚΑΕ Ολυμπιακός να εκφράζει τα θερμά της συλλυπητήρια στους οικείους της, αποχαιρετώντας μια γυναίκα που ταύτισε τη ζωή της με την ερυθρόλευκη φανέλα.