Η Nintendo Switch 2 σημειώνει τρεις φορές ταχύτερες πωλήσεις από τον προκάτοχό της στην Ιαπωνία

Η Nintendo Switch 2 σημειώνει τρεις φορές ταχύτερες πωλήσεις από τον προκάτοχό της στην Ιαπωνία

Η νέα κονσόλα Nintendo Switch 2 σημειώνει εκπληκτικές πωλήσεις, σπάζοντας ρεκόρ στην Ιαπωνία και παγκοσμίως.

Ασύγκριτη επιτυχία του Nintendo Switch 2 στην Ιαπωνία

Το Nintendo Switch 2 κατάφερε να πουλήσει 1,54 εκατομμύρια συστήματα μέσα στον πρώτο μήνα κυκλοφορίας του στην ιαπωνική αγορά, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία του Famitsu. Ο πραγματικός αριθμός πιθανολογείται ότι είναι ακόμα υψηλότερος, καθώς οι απευθείας πωλήσεις από τη Nintendo δεν συμπεριλαμβάνονται στα επίσημα δεδομένα.

Αυτή η επίδοση αποτελεί νέο ρεκόρ για πωλήσεις κονσόλας μέσα στον πρώτο μήνα στην Ιαπωνία, από το 1996 που το Famitsu καταγράφει στοιχεία. Σε σύγκριση με το αρχικό Switch, των 556.633 πωλήσεων πρώτου μήνα, το Switch 2 πούλησε σχεδόν τρεις φορές περισσότερες μονάδες.

Προηγούμενα ρεκόρ και παγκόσμια εμβέλεια

  • Game Boy Advance: 1,37 εκατομμύρια μονάδες στον πρώτο μήνα
  • Nintendo DS: 1,27 εκατομμύρια μονάδες στον πρώτο μήνα
  • PlayStation 2 (μη-Nintendo): 1,13 εκατομμύρια μονάδες στον πρώτο μήνα

Σε παγκόσμιο επίπεδο, το Nintendo Switch 2 πουλήθηκε σε πάνω από 3,5 εκατομμύρια μονάδες μέσα στις πρώτες τέσσερις ημέρες κυκλοφορίας, καθιστώντας το την ταχύτερα πουλημένη κονσόλα στην ιστορία της Nintendo.

Εφόσον διατηρήσει τη δυναμική του, αναμένεται να ξεπεράσει τις 15 εκατομμύρια μονάδες πωλήσεων στον πρώτο χρόνο, θέτοντας νέα δεδομένα σε σύγκριση με το original Nintendo Switch.

Ανησυχίες για την πολιτική διανομής ψηφιακών τίτλων

Κάτοχοι του Nintendo Switch 2 αναφέρουν πως η Nintendo έχει τη δυνατότητα να αφαιρεί ψηφιακά παιχνίδια που έχουν αγοράσει και κατεβάσει, κάτι που προκαλεί συζητήσεις σχετικά με την προστασία των καταναλωτών και την ψηφιακή ιδιοκτησία.

Η επιτυχία του Nintendo Switch 2 αποδεικνύει την ισχυρή θέση της Nintendo στην αγορά gaming, ενώ παράλληλα ανοίγει συζητήσεις για τις πολιτικές που αφορούν τα ψηφιακά δικαιώματα και την εμπιστοσύνη των χρηστών στην ψηφιακή εποχή.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ