Από σήμερα, οι κάτοχοι εισιτηρίων διαρκείας της ΠΑΕ ΠΑΟΚ έχουν την ευχέρεια να μεταβιβάσουν τα εισιτήρια τους σε άλλους φιλάθλους, σύμφωνα με την πιο πρόσφατη ανακοίνωση του συλλόγου. Αυτή η νέα δυνατότητα διευκολύνει τους φίλους του Δικεφάλου του Βορρά να μοιραστούν την εμπειρία του αγώνα με άλλους.
“Η υπηρεσία μεταβίβασης των εισιτηρίων διαρκείας της περιόδου 2024-25 ενεργοποιήθηκε μέσω του gov.gr Wallet. Οι κάτοχοι εισιτηρίων διαρκείας μπορούν πλέον να μεταφέρουν άμεσα το εισιτήριό τους σε άλλους φιλάθλους στην Τούμπα, με εύκολες διαδικασίες που εξασφαλίζουν μια ομαλή εμπειρία.”
Η διαδικασία είναι απλή και απαιτεί μόνο τη σύνδεση στο gov.gr Wallet, όπου οι χρήστες πρέπει να εντοπίσουν το ενεργό εισιτήριο τους. Επιλέγοντας το κουμπί με τις τρεις τελείες στην πάνω δεξιά γωνία της οθόνης, θα μπορέσουν να επιλέξουν “ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ” και να δηλώσουν το ΑΦΜ του παραλήπτη. Ο παραλήπτης θα receives a notification στο gov.gr Wallet και θα έχει την επιλογή να αποδεχθεί ή να απορρίψει την προσφορά.
Η μεταβίβαση μπορεί να επαναληφθεί μέχρι 10 φορές για κάθε εισιτήριο κατά τη διάρκεια της σεζόν, αλλά πρέπει να ολοκληρώνεται τουλάχιστον έξι ώρες πριν από την έναρξη του αγώνα για να διασφαλιστεί η είσοδος στο γήπεδο. Σημαντικό είναι να σημειωθεί ότι η εν λόγω διαδικασία δεν ισχύει για τα εισιτήρια διαρκείας των κατοίκων εξωτερικού, καθώς αυτά βρίσκονται σε διαδικασία ειδικής ρύθμισης.
Επιπλέον, τα παιδικά εισιτήρια δεν είναι μεταβιβάσιμα, και οι φίλαθλοι που κατέχουν ήδη κάποιο εισιτήριο δεν μπορούν να λάβουν δεύτερο μέσω αυτής της διαδικασίας. Μετά το τέλος κάθε αγώνα, οι κάτοχοι θα πρέπει να επαναφέρουν το εισιτήριο τους στο gov.gr Wallet. Σύντομα, σε δύο εβδομάδες, θα ενεργοποιηθεί η αυτόματη ανάκληση, μειώνοντας έτσι τη διαδικασία για τους φίλους του ΠΑΟΚ.
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ επισημαίνει ότι δεν έχει καμία εμπ involvement in the digital ticket transfer process μέσω του gov.gr Wallet. Για οποιοδήποτε τεχνικό θέμα ή δυσλειτουργία, οι φίλαθλοι καλούνται να επισκεφθούν τον ιστότοπο της Gov.gr Εξυπηρέτηση Πολίτη.