Το upscaling σε 4K απαιτεί περισσότερους πόρους σε σχέση με την ίδια διαδικασία σε 1080p ή 1440p, κάτι που θα οδηγούσε σε μείωση των FPS στα 60. Δεδομένου του τρόπου με τον οποίο η Nintendo επιδιώκει τα 60 FPS στα παιχνίδια της, είναι απίθανο να επιλέξει τα 30 FPS με το DLSS να υπεύθυνο για το upscaling σε 4K.
Το γιατί η δυνατότητα των 4K στα 60 FPS πιθανότατα δεν θα είναι εφικτή στο Nintendo Switch 2 αναλύθηκε σε προηγούμενο βίντεο του Digital Foundry, το οποίο δοκίμασε το chip T239 που υποτίθεται ότι θα χρησιμοποιηθεί στη συσκευή. Σε αυτήν τη δοκιμή, το upscaling από 720p σε 4K με τη λειτουργία DLSS Ultra Performance στο Death Stranding πρόσθεσε 18,3 milliseconds στο ρυθμό ανανέωσης, σε σύγκριση με τη φυσική ανάλυση, με αποτέλεσμα να μην επαρκεί για τα 60 FPS. Αντίθετα, το upscaling στα 1440p φαίνεται πιο λογική επιλογή, προσθέτοντας 7,7 milliseconds σε σχέση με την ανάλυση 720p. Με αυτά τα δεδομένα, τα 4K με 30 FPS είναι περισσότερο εφικτά, αλλά θα απαιτούν λανθασμένη χρήση του upscaler, με τη GPU να αφιερώνει μεγάλο μέρος του χρόνου λειτουργίας της στο upscaling. Το κόστος για τη GPU είναι υψηλό και δυσκολεύει ακόμα περισσότερο τους developers να βρουν τρόπους για να το περιορίσουν.