Τα PS6 και το νέο Xbox μπορεί να εστιάσουν σε λύσεις λογισμικού και αποθηκευτικού χώρου για να αντισταθμίσουν την επιπλέον RAM

Τα PS6 και το νέο Xbox μπορεί να εστιάσουν σε λύσεις λογισμικού και αποθηκευτικού χώρου για να αντισταθμίσουν την επιπλέον RAM


Το PlayStation 6 και το νέο Xbox της επόμενης γενιάς ενδέχεται να μην διαθέτουν διπλάσια μνήμη από τις προηγούμενες εκδόσεις τους, καθώς αυτό μπορεί να μην αποτελεί αναγκαία προδιαγραφή. Ο Richard Leadbetter του Digital Foundry δεν προβλέπει ότι τα επερχόμενα συστήματα θα έχουν 16 GB μνήμη, καθώς η τιμή της μνήμης παραμένει υψηλή και η αύξηση της θα μπορούσε να αυξήσει σημαντικά το κόστος του υλικού. Φαίνεται ότι οι λύσεις για υψηλές επιδόσεις μέσω αποθηκευτικού χώρου και λογισμικού θα παραμείνουν σε πρώτο πλάνο.

Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι το PlayStation 6 και το νέο Xbox δεν θα έχουν περισσότερη RAM από τις υφιστάμενες κονσόλες και πιθανότατα η επερχόμενη κονσόλα της Microsoft θα διαθέτει περισσότερη RAM από την αντίστοιχη του Sony αν υιοθετηθεί μια πιο ολιστική προσέγγιση στην ανάπτυξη του υλικού, όπως υποδεικνύεται για το PlayStation 5 Pro, το οποίο δεν θα προσφέρει διπλασιασμένη απόδοση GPU σε σχέση με το βασικό μοντέλο, αλλά θα χρησιμοποιήσει λύσεις βασισμένες σε λογισμικό όπως το PlayStation Spectral Super Resolution upscaler.

Καθώς συζητιέται το πόση μνήμη RAM θα απαιτούν το PlayStation 6 και το Xbox Next, ο Alexander Battaglia παραθέτει ενδιαφέροντα σχόλια, υπογραμμίζοντας ότι υπάρχει ένα όριο στην παραγωγή που καθορίζει την πραγματική ανάγκη για VRAM. Πιθανώς να έχουμε φθάσει σε σημείο καμπής, το οποίο δεν είναι γνωστό πόσο θα κρατήσει, όπου οι developers θα πρέπει να καταλήξουν σε μια κατανόηση του πόσης VRAM θα χρειαστεί πραγματικά.

 

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ