Αν είστε κάτοχος ενός ρολογιού Garmin, είναι καλό να παρακολουθείτε την κατάσταση της συσκευής σας αυτές τις μέρες. Ορισμένοι χρήστες, κυρίως στα Reddit και στα επίσημα φόρουμ της εταιρείας, αναφέρουν ότι ένα πρόσφατο λογισμικό update έχει δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα, καθώς το ρολόι τους ξεκινάει μια ατελείωτη διαδικασία επανεκκίνησης, εμφανίζοντας μόνο ένα μπλε τρίγωνο και διακόπτοντας τη λειτουργία του.
Σύμφωνα με εκπρόσωπο της Garmin, η εταιρεία είναι ενήμερη για το πρόβλημα και προτείνει στους χρήστες να επισκεφτούν τη σελίδα υποστήριξής της για τις τελευταίες ενημερώσεις. Επιπλέον, απαντώντας σε προβληματισμούς χρηστών στα forums, ανέφεραν ότι “η εταιρεία αναγνωρίζει το πρόβλημα. Για να το επιλύσετε, παρακαλώ πατήστε και κρατήστε πατημένο το κουμπί ενεργοποίησης μέχρι να σβήσει το ρολόι και στη συνέχεια ενεργοποιήστε το ξανά και συγχρονίστε το με την εφαρμογή Garmin Connect ή το Garmin Express”.
Πολλοί χρήστες που ανέλυσαν το ζήτημα διαπίστωσαν ότι τα προβλήματα σχετίζονται με τη λειτουργία GPS και ότι, ακόμη και μετά την προσωρινή αποκατάσταση, το θέμα επανερχόταν. Τα προβλήματα εντοπίζονται κυρίως σε ρολόγια από τις σειρές Forerunner, Venu, Fenix, Vivoactive και Epix. Είναι σημαντικό να παρακολουθείτε τις εξελίξεις και να αναζητάτε λύσεις σε περίπτωση που συναντήσετε παρόμοια ζητήματα.