Ομιλία των CEO της Sony για το PS5 Pro και τις εξελίξεις του PlayStation

Ομιλία των CEO της Sony για το PS5 Pro και τις εξελίξεις του PlayStation


Σε μια πρόσφατη συνέντευξη στο Variety, οι δύο κορυφαίοι CEO της Sony Interactive Entertainment, Hermen Hulst και Hideaki Nishino, εμφανίστηκαν δημόσια για πρώτη φορά μαζί. Ο Hulst είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση των στούντιο της εταιρείας, ενώ ο Nishino επιβλέπει τις λειτουργίες της πλατφόρμας. Οι δύο άνδρες συζήτησαν διάφορα θέματα που απασχολούν τον κόσμο του PlayStation αυτή την περίοδο.

Ξεκίνησαν τη συζήτησή τους αναφερόμενοι στο πολυαναμενόμενο PS5 Pro, το οποίο προγραμματίζεται να κυκλοφορήσει σε μια δύσκολη συγκυρία για τη Sony, η οποία έχει δεχθεί σφοδρή κριτική για τις μειώσεις προσωπικού, το κλείσιμο στούντιο και την υψηλή τιμή της νέας κονσόλας.

Ωστόσο, ο Hideaki Nishino διατηρεί μια θετική οπτική:

«Αρχίσαμε την ανάπτυξη του PS5 Pro πριν από την κυκλοφορία του PS5 – είναι ένα πρόσθετο έργο πενταετούς προγραμματισμού για εμάς. Είμαστε ενθουσιασμένοι που βλέπουμε την ανταπόκριση των αφοσιωμένων gamers στο PS5 Pro, και είμαι σίγουρος ότι οι νέοι χρήστες θα το επιλέξουν. Αν επιθυμείτε το PlayStation, το PS5 Pro είναι η σωστή επιλογή. Η ανάπτυξή μας προγραμματίζεται πάντα με γνώμονα το μέλλον», δήλωσε.

Στη συνέχεια, ο Hermen Hulst άλλαξε θέμα και συζήτησε το περιεχόμενο του PlayStation, αναφέροντας νέους τίτλους και μελλοντικές παραγωγές, όπως το «Ghost of Yotei» και live action διασκευές. Σημείωσε ότι η σειρά «The Last of Us» στο HBO είχε τόσο μεγάλη επιτυχία που αναγνωρίζεται ως «καταλύτης για νέες προσεγγίσεις»:

«Από αυτή την επιτυχία μάθαμε πολλά», τόνισε.

Στην PlayStation Productions, βρίσκονται σε εξέλιξη 10 παραγωγές, συμπεριλαμβανομένων των «The Last of Us» και «Twisted Metal». Μιλώντας για τις διασκευές, επεσήμανε ότι αφενός ξεκινάμε με το παιχνίδι και αφετέρου εξετάζουμε πώς μπορούμε να επεκτείνουμε τη δράση και να δημιουργήσουμε νέες ιστορίες σε αυτό το σύμπαν. «Αυτό κάναμε και με το “Horizon”, χτίζοντας έναν κόσμο και αφηγούμενοι ιστορίες μέσα σε αυτόν μέσω διαφορετικών μέσων», πρόσθεσε.

Κλείνοντας τη συνέντευξη, ο Hulst έθιξε και την ευαίσθητη θεματική των πρόσφατων απολύσεων που συνέβησαν στις θυγατρικές του PlayStation, συμπεριλαμβανομένου του κλεισίματος του στούντιο Concord και της Firewalk Studios. Ανέφερε:

«Η διαχείριση των πόρων μας είναι ευθύνη μας. Ως CEO, είναι πάντα δύσκολες αποφάσεις, καθώς γνωρίζουμε προσωπικά τους εργαζόμενους και είναι κοντά μας. Ωστόσο, οι απολύσεις ήταν αναγκαίες. Από την άλλη πλευρά, πρέπει να τονίσουμε ότι η PlayStation Studios έχει επεκταθεί σημαντικά, καθώς έχουμε προχωρήσει σε μαζικές προσλήψεις και συγχωνεύσεις. Το ανθρώπινο δυναμικό μας είναι τώρα πολύ μεγαλύτερο σε σχέση με πέντε χρόνια πριν», δήλωσε καταλήγοντας.

Η συνέντευξη ανέδειξε τις προκλήσεις αλλά και τις ευκαιρίες που καλείται να διαχειριστεί η Sony στο σημερινό ανταγωνιστικό περιβάλλον της βιομηχανίας των βιντεοπαιχνιδιών.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ