Η Κεντρική Μονάδα Επεξεργασίας (CPU) του Nintendo Switch 2 αναμένεται να αντιμετωπίσει ένα κρίσιμο ζήτημα που απασχολούσε τους developers στην τρέχουσα κονσόλα, οδηγώντας σε περιορισμένες επιδόσεις. Το Automaton πραγματοποίησε πρόσφατα συνεντεύξεις με Ιάπωνες developers που εργάστηκαν σε μεταφορές παιχνιδιών (ports) για το αρχικό Switch. Ένα κοινό σχόλιο σχετικά με την CPU ήταν ότι συχνά χρησιμοποιούνταν στο 100% κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, περιορίζοντας σημαντικά τη φόρτωση στο παρασκήνιο (background loading).
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα μειωμένες επιδόσεις και δυσκολίες στην βελτιστοποίηση (optimization), οδηγώντας συχνά σε πτώση των καρέ ανά δευτερόλεπτο (frame drops). Η αναμενόμενη ισχυρότερη CPU του Nintendo Switch 2 φέρεται να επιλύει αυτό το πρόβλημα, διευκολύνοντας τη φόρτωση στο παρασκήνιο για τους δημιουργούς παιχνιδιών. Όσον αφορά τη μνήμη, το αρχικό Nintendo Switch διέθετε 4GB RAM, γεγονός που δυσκόλεψε αρκετούς developers. Ένας developer μάλιστα ανέφερε χαρακτηριστικά ότι η επίλυση των προβλημάτων που προέκυπταν από τους περιορισμούς της RAM στην πρώτη κονσόλα ήταν σαν να έλυνε ένα παζλ. Οι περιορισμοί αυτοί επηρέαζαν τη δημιουργία πιο απαιτητικών παιχνιδιών και την ομαλή λειτουργία πολύπλοκων μηχανισμών.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Nintendo Switch 2 αναμένονται τις επόμενες εβδομάδες. Θα παρακολουθούμε τις εξελίξεις και θα σας ενημερώσουμε για τα νεότερα σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά, την πιθανή ημερομηνία κυκλοφορίας και τις νέες λειτουργίες της κονσόλας.