Με το Nintendo Switch να διεκδικεί την πρωτιά των πωλήσεων από το PlayStation 2, θυμόμαστε τις προκλήσεις που αντιμετώπισε η Nintendo πριν από την κυκλοφορία του.
Η μάχη της Nintendo για την υποστήριξη τρίτων προγραμματιστών
Πρώην στελέχη μάρκετινγκ της Nintendo αποκαλύπτουν τις δυσκολίες που αντιμετώπισε η εταιρεία μετά την εμπορική αποτυχία του Wii U, ιδιαίτερα στην εξασφάλιση υποστήριξης από third-party developers για τη νέα της κονσόλα.
Ο Kit Ellis και η Krysta Yang, σε πρόσφατη συνέντευξή τους, περιέγραψαν την περίοδο μετάβασης από το Wii U στο Switch ως ιδιαίτερα απαιτητική. Η έλλειψη εμπιστοσύνης στην πλατφόρμα της Nintendo δυσχέραινε τις προσπάθειες προσέλκυσης μεγάλων εταιρειών ανάπτυξης παιχνιδιών.
«Η κατάσταση ήταν πολύ δύσκολη, καθώς προερχόμασταν από μια κονσόλα που δεν ήταν απλώς μη επιτυχημένη, αλλά αποτυχημένη. Η εξασφάλιση υποστήριξης από τρίτους για μια πλατφόρμα Nintendo εκείνη την εποχή ήταν πραγματικά πρόκληση,» δήλωσαν χαρακτηριστικά.
Η μεταστροφή και η ζήτηση για το Nintendo Switch
Ωστόσο, η Nintendo κατάφερε να αλλάξει το παιχνίδι. Το Switch, με την καινοτόμο φιλοσοφία του και τη μεγάλη ποικιλία παιχνιδιών, κέρδισε γρήγορα την αγάπη του κοινού. Έτσι, η σημερινή πραγματικότητα είναι εντελώς διαφορετική.
«Βρίσκονται σε μια εντελώς διαφορετική φάση πλέον, όπου πολλοί third-party developers επιθυμούν διακαώς να συμμετάσχουν στην πλατφόρμα της Nintendo,» τόνισαν, υπογραμμίζοντας την επιτυχία του Switch και την αναγέννηση της Nintendo στον χώρο του gaming.
Η ιστορία του Nintendo Switch είναι μια απόδειξη της ανθεκτικότητας, της καινοτομίας και της ικανότητας μιας εταιρείας να ανακάμψει από τις αποτυχίες της. Με σκληρή δουλειά και μια ξεκάθαρη στρατηγική, η Nintendo κατάφερε να μετατρέψει μια δύσκολη κατάσταση σε μια τεράστια επιτυχία.