Microsoft: Αυξήσεις στα έσοδα από το ΑΙ, ανησυχία για την αγορά Xbox

Microsoft: Αυξήσεις στα έσοδα από το ΑΙ, ανησυχία για την αγορά Xbox


Στην πρόσφατη ανακοίνωσή της, η Microsoft κοινοποίησε τα αποτελέσματά της για το δεύτερο τρίμηνο του οικονομικού έτους, και οι αριθμοί δείχνουν μια ασυνήθιστη επιτυχία. Τα συνολικά κέρδη ανήλθαν στα 69,6 δισεκατομμύρια δολάρια, με αύξηση 12% σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά και καθαρά έσοδα της τάξεως των 24,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αυξημένα κατά 10% σε σχέση με το 2022.

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Satya Nadella, ανέφερε ότι η Microsoft κατάφερε να ξεπεράσει το ετήσιο ποσοστό εσόδων των 13 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σημειώνοντας μια εντυπωσιακή αύξηση 175% σε σύγκριση με πέρυσι. Όσον αφορά τα Windows OEM και τις συσκευές, παρατηρήθηκε αύξηση 4% σε ετήσια βάση. Η δραστηριότητα που σχετίζεται με το Azure και τις υπόλοιπες υπηρεσίες cloud παρουσίασε άνοδο της τάξεως του 31%, αν και αυτή ήταν λίγο κατώτερη από την περσινή χρονιά όταν διαμορφώθηκε στο +33%.

Από την άλλη, τα αποτελέσματα στο τομέα του gaming δεν ήταν τα επιθυμητά. Τα έσοδα μειώθηκαν κατά 7%, ενώ η πώληση του Xbox hardware κατέγραψε πτώση 29%. Αυτή η τάση μπορεί να σχετίζεται με την καμπάνια της εταιρείας “This is an Xbox,” που προωθεί την ιδέα ότι οποιαδήποτε συσκευή μπορεί να μετατραπεί σε Xbox, ενώ φαίνεται πως η στρατηγική της Microsoft στρέφεται περισσότερα προς το software παρά το hardware. Τα έσοδα από περιεχόμενο και υπηρεσίες σημείωσαν μια μικρή αύξηση 2%, με θετική πορεία στο Xbox Game Pass.

Ο Nadella τόνισε ότι η συνδρομητική υπηρεσία gaming πέτυχε νέο ρεκόρ εσόδων, ενώ το PC Game Pass αύξησε τη βάση του κατά 30%. Ωστόσο, το Xbox Cloud gaming παρουσίασε εντυπωσιακά νούμερα, με πάνω από 140 εκατομμύρια ώρες streaming, και το Call of Duty: Black Ops 6 είδε ρεκόρ στην κυκλοφορία του.

Ωστόσο, υπάρχει γενική ανησυχία σχετικά με την απόδοση του hardware κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, καθώς και το γεγονός ότι μέσα σε ένα τρίμηνο με λανσάρισμα ενός δημοφιλούς παιχνιδιού όπως το Call of Duty, δεν παρατηρήθηκε κάποια πιο θετική εξέλιξη στους αριθμούς. Παρ’ όλα αυτά, η Microsoft συνεχίζει να προσανατολίζεται σε multiplatform κυκλοφορίες και είναι αναγκαίο να παρακολουθήσουμε πώς θα εξελιχθεί η κατάσταση καθώς αναδιοργανώνει τις κυκλοφορίες και τις παραγωγές των στούντιο της.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ