Μια πρόσφατη αναβάθμιση για τα Meta Quest 2, Quest 3 και Quest 3S έχει προκαλέσει αναστάτωση στους χρήστες, καθώς ήρθε με σοβαρά προβλήματα. Πολλοί από αυτούς ανέφεραν ότι τα VR headsets τους σταμάτησαν να λειτουργούν μετά την ενημέρωση της 6ης Δεκεμβρίου.
Σε επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Meta, οι χρήστες έλαβαν την απάντηση ότι τα συστήματα τους θεωρούνται εκτός εγγύησης και δεν υπάρχει περιθώριο για επιδιορθώσεις. Αυτή η απάντηση προκάλεσε αναστάτωση, καθώς το κόστος των VR headsets κυμαίνεται σε αρκετές εκατοντάδες ευρώ.
Ωστόσο, οι τελευταίες εξελίξεις είναι ενθαρρυντικές. Πολλοί χρήστες ανέφεραν ότι έλαβαν μια ενημερωτική ανακοίνωση από την Meta, η οποία αναγνώρισε το πρόβλημα. Ανάμεσα σε άλλα, η ανακοίνωση ανέφερε ότι η εταιρεία έχει παρέχει νέα γραμμή υποστήριξης και ότι, εφόσον τα headsets εξακολουθούν να εμφανίζουν προβλήματα μετά την εφαρμογή ενός διορθωτικού update, οι χρήστες θα μπορούν να απευθυνθούν στην εταιρεία για βοήθεια.
Αυτή τη στιγμή, φαίνεται ότι η Meta είναι πρόθυμη να στηρίξει τους πελάτες της, κάτι που προσφέρει μια θετική προοπτική. Ωστόσο, η εμπειρία αυτή υπογραμμίζει τη σημασία της υποστήριξης πελατών, ειδικά σε περιπτώσεις όπου τεχνολογικές αναβαθμίσεις μπορεί να προκαλέσουν απρόβλεπτα ζητήματα.