Αν και το Nintendo Switch 2 δεν θα ισχυριστεί την κορυφή της δυναμικής στην κατηγορία των κονσολών, σε σύγκριση με τις τελευταίες προσφορές της Sony και της Microsoft, το επερχόμενο σύστημα αναμένεται να εκμεταλλευτεί πλήρως τις δυνατότητες της Unreal Engine 5. Είναι πιθανό ότι θα υποστηρίζει ακόμη και τη νέα τεχνολογία MegaLights, με κάποιες όμως προϋποθέσεις.
Σύμφωνα με το τελευταίο επεισόδιο του podcast του Digital Foundry, οι ειδικοί του τομέα απάντησαν σε ερωτήσεις για την υποστήριξη των καινοτόμων λειτουργιών της Unreal Engine 5 στο Nintendo Switch 2. Οι δυνατότητες όπως το Lumen, το Nanite και οι Virtual Shadows Maps θα είναι σίγουρα διαθέσιμες, και αυτό οφείλεται στην αρχιτεκτονική του συστήματος. Μάλιστα, οι αναλυτές τόνισαν ότι χάρη στους στόχους απόδοσης μπορεί να υπάρξει υποστήριξη για το MegaLights, καθώς θα υπάρχουν και ειδικές εκδόσεις για το Nintendo Switch 2 που θα επιτρέπουν την καλή λειτουργία αυτών των τεχνολογιών, με κάποιες απαραίτητες προσαρμογές ώστε να μην επιβαρύνονται οι διαθέσιμες μνήμες. Επιπλέον, ο επεξεργαστής Lumen θα μπορούσε να λειτουργήσει στο σύστημα με κατάλληλες τροποποιήσεις.
Επιπρόσθετα, οι ειδικοί του Digital Foundry ανέφεραν τις πιθανές διαφοροποιήσεις στην απόδοση του handheld mode του Nintendo Switch 2 σε σύγκριση με το Steam Deck. Εκτιμούν ότι δεν θα υπάρξει σημαντική επίδραση στην εμπειρία χρήστη, καθώς οι δύο πλατφόρμες προσφέρουν διαφορετικά σενάρια χρήσης. Το Steam Deck μπορεί να φαίνεται πιο δύσχρηστο και, το πιο σημαντικό, η έλλειψη των εμβληματικών τίτλων της Nintendo περιορίζει τη συναγωνιστικότητα του στην αγορά. Οι προγραμματιστές θα εστιάσουν περισσότερο στη βελτιστοποίηση των παιχνιδιών για το Nintendo Switch 2, εκμεταλλευόμενοι πλήρως τις δυνατότητές του, συμπεριλαμβανομένου του NVIDIA DLSS upscaler. Μια σημαντική διαφορά στις επιδόσεις ίσως παρατηρηθεί μόνο σε περιπτώσεις που δεν υπάρχουν first-party πωλήσεις, όπου τα third-party games καλούνται να καλύψουν το κενό.