Ακολουθώντας το παράδειγμα του Facebook, το TikTok ανακοινώνει την εισαγωγή του δικού του αγοραστικού κέντρου. Η εταιρία, που κατέχει το δημοφιλές κοινωνικό μέσο, ανακοίνωσε ότι το marketplace θα είναι διαθέσιμο αρχικά στις Ηνωμένες Πολιτείες, χαρίζοντας σε περίπου 150 εκατομμύρια αμερικανούς χρήστες τη δυνατότητα αγοράς σε αυτό το περιβάλλον.
Το αγοραστικό κέντρο του TikTok θα διαφέρει από το αντίστοιχο του Facebook καθώς θα προβάλλει «shoppable videos» στα foryoufeeds. Οι δημιουργοί-πωλητές μπορούν να δημιουργήσουν βίντεο όπου προωθούν τα προϊόντα τους και στη συνέχεια να τα πωλήσουν στους χρήστες-αγοραστές.