Η Παρί Σεν Ζερμέν έχει αντιμετωπίσει προκλήσεις τα τελευταία χρόνια, όσον αφορά την κατάκτηση του Champions League. Ωστόσο, η ομάδα έχει εδραιωθεί ως ένα από τα πιο ισχυρά brand στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο.
Οι πωλήσεις των εμφανίσεων της ομάδας παραμένουν σε κορυφαία επίπεδα, ανταγωνιζόμενες ομάδες όπως η Ρεάλ Μαδρίτης και η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, οι οποίες είναι επίσης γνωστές για τη μεγάλη τους εμπορική απήχηση.
Οι περιοδείες της Παρί σε περιοχές όπως η Ασία και οι Ηνωμένες Πολιτείες έχουν σημειώσει τεράστια επιτυχία, με τις εκδηλώσεις αυτές να είναι sold out, κυρίως λόγω της παρουσίας αστέρων όπως ο Λιονέλ Μέσι και ο Κιλιάν Εμπαπέ, ενώ και στο παρελθόν οι Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς και Ντέιβιντ Μπέκαμ είχαν προσφέρει σημαντική ώθηση.
Ωστόσο, το τρέχον ρόστερ δεν διαθέτει πλέον ποδοσφαιριστές αυτού του επιπέδου, με αποτέλεσμα να έχει μειωθεί η ελκυστικότητα της ομάδας σε σύγκριση με το πρόσφατο παρελθόν.
Αυτή η αλλαγή έχει επιπτώσεις και στα κοινωνικά δίκτυα της Παρί, με τον αριθμό των θαυμαστών στο Instagram να έχει μειωθεί από 70 εκατομμύρια σε 63 εκατομμύρια.
Οι πωλήσεις των εμφανίσεων επίσης δείχνουν πτώση, ενώ τα αιτήματα για διαπιστεύσεις δημοσιογράφων έχουν μειωθεί σχεδόν κατά το ήμισυ, από 74 σε μόλις 38. Σημειώνεται πως η παρουσίαση του Μέσι είχε σπάσει όλα τα ρεκόρ, με 144 δημοσιογράφους να παρευρίσκονται για την υποδοχή του Αργεντινού αστέρα.