Ο Ζούκερμπεργκ παρουσιάζει το Threads – Ένας νέος ανταγωνιστής για το Twitter;

Ο Ζούκερμπεργκ παρουσιάζει το Threads – Ένας νέος ανταγωνιστής για το Twitter;

Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ, ο επικεφαλής της Meta, ξεκινά την πλατφόρμα Threads με στόχο να κερδίσει τους ανυπομονησία των χρηστών του Twitter σε σχέση με τις πρόσφατες αλλαγές στην πλατφόρμα, όπως αναφέρει το BBC. Το Threads επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν αναρτήσεις έως και 500 χαρακτήρες και περιλαμβάνει πολλές λειτουργίες παρόμοιες με το Twitter. Η εφαρμογή έλαβε 10 εκατομμύρια εγγραφές μέσα σε επτά ώρες, καθώς ο Ζούκερμπεργκ τονίζει την φιλική προς τον χρήστη φύση της. Ωστόσο, η προώθηση του Threads έχει προκαλέσει αντιδράσεις αναφορικά με τον όγκο των δεδομένων που μπορεί να χρησιμοποιήσει, σύμφωνα με το Apple App Store. Ενώ η πλατφόρμα είναι διαθέσιμη σε περισσότερες από 100 χώρες, δεν έχει ακόμα κυκλοφορήσει στην Ευρωπαϊκή Ένωση λόγω κανονιστικών ανησυχιών.

Αρχική έκδοση

Η Meta αποκαλεί το Threads “αρχική έκδοση” και έχει προγραμματίσει να προσθέσει περισσότερες λειτουργίες στο μέλλον, όπως τη δυνατότητα αλληλεπίδρασης με άλλες κοινωνικές πλατφόρμες, όπως το Mastodon. Η Meta δηλώνει ότι το Threads έχει ως στόχο να επεκτείνει τις λειτουργίες του Instagram σε μηνύματα. Οι χρήστες συνδέονται στην εφαρμογή χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό τους στο Instagram, με τη δυνατότητα προσαρμογής του προφίλ τους ειδικά για το Threads. Οι χρήστες μπορούν επίσης να ακολουθήσουν τους ίδιους λογαριασμούς του Instagram και να είναι ιδιωτικοί στο Instagram, ενώ είναι δημόσιοι στο Threads.

Πώς λειτουργεί το Threads;

Στο Threads, οι χρήστες μπορούν να κάνουν αναρτήσεις, να μοιραστούν συνδέσμους, φωτογραφίες και βίντεο διάρκειας έως και πέντε λεπτών. Οι χρήστες βλέπουν αναρτήσεις από άτομα που ακολουθούν και προτεινόμενο περιεχόμενο. Η εφαρμογή προσφέρει επίσης διάφορες επιλογές ελέγχου, όπως ο περιορισμός των απαντήσεων που περιέχουν συγκεκριμένες λέξεις και η αποκλεισμός άλλων προφίλ. Παρόλο που η Meta εστιάζει στις συνδέσεις με το Instagram, το Threads συγκρίνεται συχνά με το Twitter και χαρακτηρίζεται ως “δολοφόνος του Twitter”.

Πηγή: skai.gr

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ