Η Apple ζητά συγνώμη μετά τις αντιδράσεις για τη διαφήμιση του νέου iPad – «Αποτύχαμε»

Η Apple ζητά συγνώμη μετά τις αντιδράσεις για τη διαφήμιση του νέου iPad – «Αποτύχαμε»

Η Apple ζήτησε συγνώμη μετά τις έντονες αντιδράσεις για τη διαφήμιση του νέου iPad της, η οποία, παρότι είχε σκοπό να προβάλει τις νέες δημιουργικές δυνατότητες του προϊόντος, κατέληξε να απορρίπτει τη δημιουργικότητα – όπως κατήγγειλαν οι κριτικοί της.

Η διαφήμιση παρουσίαζε μια τεράστια υδραυλική πρέσα να καταστρέφει πληθώρα μουσικών, καλλιτεχνικών, γραφιστικών και συγγραφικών εργαλείων, καταλήγοντας τελικά στη δημιουργία του λεπτού iPad μετά από ολοκληρωτική καταστροφή.

Η διαφήμιση προκάλεσε πολλές αντιδράσεις, με τους κριτικούς να υποστηρίζουν ότι αντί να προωθεί τη δημιουργικότητα, την καταστρέφει, αφαιρώντας τη χαρά και την εμπειρία της δημιουργίας. Πολλοί επίσης επισημαίνουν την υποτίμηση των παραδοσιακών τρόπων έκφρασης της τέχνης στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης, όπως η μουσική, η συγγραφή και η γραφιστική.

Ο Tor Myhren, αντιπρόεδρος επικοινωνίας μάρκετινγκ της Apple, δήλωσε: «Η δημιουργικότητα είναι στο DNA μας στην Apple και είναι σημαντικό για εμάς να σχεδιάζουμε προϊόντα που ενθαρρύνουν τη δημιουργικότητα. Δεν καταφέραμε να επιτύχουμε αυτόν τον στόχο με το βίντεο και λυπόμαστε».

Πηγή: Καθημερινή

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ