Γκίκας: «Glass floor – Ασφάλεια για τους παίκτες, μοναδική εμπειρία για τους θεατές»

Γκίκας: «Glass floor – Ασφάλεια για τους παίκτες, μοναδική εμπειρία για τους θεατές»

Εν όψει της σημαντικής αναμέτρησης του Παναθηναϊκού AKTOR στο ανανεωμένο ΟΑΚΑ, ο Γιάννης Γκίκας μίλησε στο διαδικτυακό ραδιόφωνο της ΕΟΚ για την πρωτοποριακή glass floor εγκατάσταση που κοσμεί το γήπεδο των «πρασίνων».

Ο Managing Director της Globalsat Group, της εταιρείας που ανέλαβε το συγκεκριμένο έργο, μοιράστηκε insights για την εμπειρία θέασης, τόσο για τους αθλητές όσο και για τους φιλάθλους, αποκαλύπτοντας τις απεριόριστες δυνατότητες του «γυάλινου παρκέ».

Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
Για την εφαρμογή του glass floor στο ΟΑΚΑ: «Είναι αν μη τι άλλο ένα τεράστιο επίτευγμα που έχει επιτευχθεί αυτό το “θαύμα”. Αν σκεφτεί κανείς ότι μέχρι τα μέσα Ιουνίου υπήρχαν αγώνες και τώρα, μέσα στον Οκτώβριο, έχει γίνει πλήρης αναβάθμιση του venue, αυτό είναι θεαματικό. Ορισμένα θέματα μπορεί να παραμένουν ανοικτά, όμως εντός 20 ημερών, πριν το επόμενο εντός έδρας παιχνίδι, θα έχουν ρυθμιστεί πλήρως».

Για τις εργασίες που χρειάστηκαν για την υλοποίηση του glass floor: «Η εγκατάσταση απαιτούσε πρόσθετες εργασίες, τις οποίες ανέλαβαν οι υπεύθυνοι διαχείρισης του venue σε συνεργασία με την ΚΑΕ Παναθηναϊκός. Αυτές οι διαδικασίες ήταν κρίσιμες ώστε να διασφαλιστεί η ψύξη και η σωστή τοποθέτηση του glass floor, χωρίς να παρακωλύεται η θέαση από τις θέσεις των φιλάθλων. Αυτές οι επιπλέον εργασίες ανέβασαν το συνολικό κόστος, όμως ήταν αναγκαίες για ένα βιώσιμο αποτέλεσμα που δεν θα διαταράσσει την εμπειρία του θεατή».

Για τον χρόνο που χρειάστηκε να σχεδιαστεί και να παραδοθεί το glass floor: «Είναι αξιοσημείωτο το γεγονός ότι η συμφωνία “κλείστηκε” στις αρχές Ιουλίου. Τα διαθέσιμα glass floor της εταιρίας ήταν όλα δεσμευμένα, οπότε έπρεπε να δημιουργηθεί μια νέα παραγγελία. Άρχισε να κατασκευάζεται στις 19 Ιουλίου και παραδόθηκε στις 9 Οκτωβρίου».

Για τις δυνατότητες που προσφέρει το glass floor στους αθλητές: «Σήμερα, με την πρόοδο της τεχνολογίας, περνάμε στο επόμενο επίπεδο πέρα από τα κλασικά πλαστικά γήπεδα. Το glass floor προσφέρει τρεις σημαντικές πτυχές. Πρώτον, παρέχει ένα ασφαλές περιβάλλον εργασίας, καθώς είναι 2.5 φορές πιο ελαστικό από το κανονικό παρκέ, μειώνοντας έτσι τους κραδασμούς για το σώμα των αθλητών. Δεύτερον, προσφέρει μείωση τραυματισμών, χάρη σε ένα ειδικό ελαστικό υλικό που βρίσκεται πάνω από τις LED οθόνες. Τρίτον, απουσιάζουν τα κενά που παρατηρούνται σε άλλες εγκαταστάσεις, κάτι που βελτιώνει σημαντικά την αθλητική εμπειρία».

Για την εμπειρία των θεατών: «Οι θεατές απολαμβάνουν μια μοναδική εμπειρία: το υλικό είναι ιδανικό για τηλεοπτική προβολή. Οι φανατικοί φίλαθλοι στο γήπεδο θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν διάφορες δράσεις όσο δεν παίζεται ο αγώνας, όπως βίντεο, στατιστικά και διαφημιστικά μηνύματα, κάτι που ενισχύει την εμπειρία παρακολούθησης».

Για τις εμπορικές δυνατότητες του glass floor: «Διασφαλίζει περισσότερες δυνατότητες προσέγγισης χρηματοδότες, καθώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί για διαφορετικές προβολές κατά τη διάρκεια του αγώνα. Σε αντίθεση με τα αυτοκόλλητα, το glass floor μπορεί να αλλάξει ενδεχομένως στο ημίχρονο ή κατά τη διάρκεια των time-out. Είναι επίσης πολυδιάστατο, επιτρέποντας τη χρήση του σε διάφορα αθλήματα, όπως βόλεϊ και τένις, ενισχύοντας τις εμπορικές προοπτικές».

Για τις στιγμές που προβλέπεται να προβάλλει το glass floor: «Η FIBA και η Ευρωλίγκα έχουν θεσπίσει κανόνες για πότε μπορεί να εμφανίζεται άλλο περιεχόμενο στο glass floor κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Σε επίσημους αγώνες, οι αλλαγές επιτρέπονται μόνο σε συγκεκριμένες στιγμές».

Για τη θερμοκρασία του glass floor: «Είναι μια πλήρως θερμαινόμενη και ψυχόμενη επιφάνεια. Υπάρχει ένα εξελιγμένο σύστημα που διασφαλίζει την κατάλληλη θερμοκρασία χωρίς να δημιουργεί προβλήματα στους παίκτες».

Για το χρώμα του δαπέδου: «Το μπλε χρώμα είναι σχεδίαση της ΚΑΕ Παναθηναϊκός και μπορούν να αλλάζουν το χρώμα υπολογίζοντας τις ανάγκες και την ατμόσφαιρα του παιχνιδιού».

Για τα VIP Lounge: «Ο κύριος Γιαννακόπουλος έχει οραματιστεί και ζωντανέψει έναν χώρο που θυμίζει περισσότερο πεντάστερο ξενοδοχείο παρά αθλητικό χώρο. Η αναβάθμιση του εξωτερικού χώρου και της θέσης δείχνει την προσπάθεια να εμπλουτιστεί η εμπειρία των θεατών. Μετά τον αγώνα, οι επισκέπτες έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν το ποτό τους σε έναν πραγματικά εντυπωσιακό χώρο».

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ