Ενδιαφέρον των Ελλήνων καταναλωτών στην Temu

Ενδιαφέρον των Ελλήνων καταναλωτών στην Temu

Αυξημένο φαίνεται να είναι το ενδιαφέρον των Ελλήνων καταναλωτών για την Temu, την ηλεκτρονική πλατφόρμα αγορών που ανήκει σε κινεζικά συμφέροντα. Αυτό αποτυπώνεται από τις αυξημένες αναζητήσεις της Temu στη Google, οι οποίες έχουν ξεπεράσει ακόμη και τις αντίστοιχες αναζητήσεις για τη Shein και την Amazon στην ελληνική αγορά.

Οι αναζητήσεις για την Temu ξεκίνησαν να αυξάνονται από τα μέσα Ιουλίου, καταφέρνοντας να ξεπεράσουν τις αντίστοιχες αναζητήσεις για την Amazon τον Σεπτέμβριο και τη Shein τον Οκτώβριο.

Ωστόσο, παρά τις αυξημένες επισκέψεις στην ιστοσελίδα της Temu, οι αγορές από αυτήν παραμένουν ακόμη πίσω σε σχέση με την Amazon. Πάνω από το 90% των επισκέψεων στην ιστοσελίδα της Temu δεν οδηγούν σε αγορές, ενώ αντίστοιχο ποσοστό και λίγο μικρότερο παρουσιάζει και η Shein.

Σε συγκεκριμένα νούμερα, οι μοναδικοί μηνιαίοι επισκέπτες της Shein ήταν 28,6 εκατομμύρια τον Οκτώβριο, ενώ η Amazon είχε άνω των 268 εκατομμυρίων μοναδικών επισκεπτών την ίδια περίοδο. Η Temu έφτασε τα 42 εκατομμύρια, αλλά το ποσοστό των αγορών ανάμεσα στις εταιρείες παρουσιάζει μεγάλη απόκλιση, με το 56% των επισκέψεων να οδηγούν σε αγορές για την Amazon έναντι του 4,5% για την Temu.

Ως προς τις εφαρμογές για κινητά, το Temu ξεπέρασε τον eBay στην Ευρώπη, φτάνοντας τους 51 εκατομμύρια συνολικούς χρήστες τον Οκτώβριο. Ωστόσο, η Shein παραμένει πρώτη σε αυτόν τον τομέα, με πάνω από 60 εκατομμύρια χρήστες στην Ευρώπη τον Οκτώβριο.

Πηγή: Καθημερινή

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ