Συγκλονιστικά είναι τα νέα σχετικά με μια εταιρεία διοργάνωσης γάμων και εκδηλώσεων στο Κορωπί, η οποία φέρεται να έχει εξαπατήσει πολλούς πελάτες, κλέβοντας προκαταβολές και συνεχίζοντας να λειτουργεί, παρόλο που της είχε αφαιρεθεί η άδεια λόγω σοβαρού ατυχήματος. Ένας από τους πελάτες, που κατήγγειλε την υπόθεση στην εκπομπή Live News, αναφέρει ότι κατέβαλε 13.500 ευρώ για να διοργανώσει τη βάπτιση και τον γάμο του στο συγκεκριμένο κτήμα, μόνο για να ανακαλύψει τελευταίως ότι το κτήμα είχε σφραγιστεί. «Η κόρη της ιδιοκτήτριας παραβρισκόταν τις περισσότερες φορές όταν δίναμε τα χρήματα, και τώρα ισχυρίζεται ότι δεν έχει καμία σχέση με την απάτη», σημειώνει.
Σύμφωνα με την καταγγελία, οι πελάτες υποχρεώνονταν να πληρώνουν σε μετρητά. Ένας πελάτης περιγράφει πώς, μόλις μια εβδομάδα πριν από την προγραμματισμένη εκδήλωση, ανακάλυψε ότι όλα είχαν καταρρεύσει. «Η διοργανώτρια διαβεβαίωνε ότι ο γάμος θα γινόταν κανονικά, αλλά όταν επισκέφτηκα το κτήμα, ο ιδιοκτήτης δεν ήξερε τίποτα για την εκδήλωση», λέει, προσθέτοντας ότι όλοι οι τραπεζικοί λογαριασμοί ανήκαν στη μητέρα στην Ιρλανδία.
Από την πλευρά της οικογένειας
Η κόρη της ιδιοκτήτριας, μιλώντας στην τηλεοπτική εκπομπή, ισχυρίζεται ότι δεν έχει λάβει ποτέ χρήματα από τις εκδηλώσεις και ότι από το 2014 είναι μόνο νόμιμη εκπρόσωπος της εταιρείας. «Αυτά που ακούγονται είναι ανυπόστατα. Εγώ δεν έχω καμία ευθύνη. Εξαπατήθηκα και εγώ, αφού δεν ήξερα για τις απάτες που συνέβαιναν», δηλώνει.
Υποστήριξη από το περιβάλλον της οικογένειας
Άτομο από το περιβάλλον της οικογένειας αναφέρει ότι οι κατηγορίες είναι αβάσιμες και ότι οι πελάτες δεν μπορούν να προσκομίσουν αποδείξεις για μηνύσεις. «Δεν υπάρχει ούτε μία μήνυση που να έχει εκδικαστεί. Η κόρη δεν συμμετείχε σε αυτές τις πρακτικές», προσθέτει. Διαβεβαιώνει ότι η εταιρεία υπήρχε νόμιμα μέχρι πρόσφατα και ότι η κόρη δεν είχε γνώση για το τι συνέβαινε.
«Όλη η εταιρεία βρίσκεται στο όνομα της κόρης, αλλά η μητέρα της φαίνεται να είχε πάρει τα ζητήματα στα χέρια της. Οι πελάτες δεν είχαν άμεση επαφή με την κόρη και δεν γνωρίζουν καθόλου την ύπαρξή της», τονίζει.
Η υπόθεση αυτή υπογραμμίζει τη σημασία της επαγγελματικής ακεραιότητας και της διαφάνειας στον τομέα της διοργάνωσης εκδηλώσεων, καθώς οι πελάτες εμπιστεύονται τις εταιρείες αυτές με τις πιο σηματικές στιγμές της ζωής τους.