Η Μαρίνα Σάττι αποκαλύπτει μέσα από μια ειλικρινή συνέντευξη τις δυσκολίες και τις προκλήσεις της στο ελληνικό μουσικό τοπίο.
Η παραβίαση της προσωπικής ζωής στη δημοσιογραφία
Η γνωστή τραγουδίστρια Μαρίνα Σάττι μοιράστηκε στο περιοδικό Antivirus και τον Βασίλη Θανόπουλο, μία εμπειρία που χαρακτηρίζει «βάρβαρη παραβίαση» και «μορφή βίας» εκ μέρους των δημοσιογράφων. Αναφέρθηκε σε περιπτώσεις παρενόχλησης στα αεροδρόμια, όπου η επίμονη και συχνά παρεμβατική συμπεριφορά υπερβαίνει τα όρια της δημοσιογραφικής δεοντολογίας.
Παράλληλα, τόνισε τη σημασία του σεβασμού στην ιδιωτική ζωή, ειδικά όταν αναμιγνύονται οικογενειακά πρόσωπα, όπως η περίπτωση της μητέρας και της ανήλικης αδερφής της, οι οποίες εμφανίστηκαν στα μέσα χωρίς τη συναίνεσή τους. Η στάση αυτή, όπως εξήγησε, μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις τόσο στην οικογένεια όσο και στην ίδια τη φήμη της.
Η αναζήτηση του εαυτού και η αποδοχή στην ελληνική σόουμπιζ
Σε άλλο σημείο της συνέντευξης, η Μαρίνα επανέλαβε ότι δεν επιθυμεί να ενταχθεί σε προκαθορισμένες κατηγορίες της showbiz. Η δυσκολία της να «χωρέσει» στα στενά πλαίσια του χώρου οφείλεται στο ότι είναι πολυδιάστατη καλλιτέχνης με ποικίλα ενδιαφέροντα και προσέγγιση.
Μετά από ένα μακρύ προσωπικό ταξίδι, κατάφερε να δημιουργήσει έναν δικό της χώρο έκφρασης, όπου μπορεί να παραμείνει αυθεντική. Η προσωπική της πορεία συνοψίζεται στη φράση «I’m gonna do it my way», που αντικατοπτρίζει την επιθυμία της να ακολουθεί τον δικό της δρόμο, μακριά από τα δεσμά της βιομηχανίας.
Η μουσική της σαν καθρέφτης της προσωπικότητας
Τα τραγούδια της Μαρίνας Σάττι αποτελούν απόρροια αυτής της εσωτερικής αναζήτησης και την προσπάθειά της να εκφραστεί ελεύθερα. Μέσα από τους στίχους και τους ήχους, μπορεί ο ακροατής να αντιληφθεί το μοναδικό προσωπικό στίγμα που αφήνει στην ελληνική μουσική σκηνή.
Η στροφή της αυτή στην αυθεντικότητα, την ειλικρίνεια και τη δημιουργία δικού της καλλιτεχνικού χώρου, την καθιστούν ένα από τα σημαντικότερα πρόσωπα της νεότερης γενιάς ελληνίδων τραγουδιστριών, που αναζητούν νέους δρόμους στη μουσική.