Λάκης Λαζόπουλος: Αποκάλυψη για πιέσεις από την AGB για αλλαγή ώρας εκπομπής

Λάκης Λαζόπουλος: Αποκάλυψη για πιέσεις από την AGB για αλλαγή ώρας εκπομπής

Μια αποκαλυπτική συνέντευξη του Λάκη Λαζόπουλου στην εκπομπή “Morning Point” ήρθε στο φως, όπου έκανε σημαντικές αποκαλύψεις σχετικά με την AGB και την τηλεθέαση.

Αποκαλύψεις Λάκη Λαζόπουλου για την AGB

Ο Λάκης Λαζόπουλος αναφέρθηκε σε μια παλαιότερη δικαστική διαμάχη με την AGB, αποκαλύπτοντας ότι άνθρωποι της εταιρείας τον είχαν προσεγγίσει με μια δελεαστική πρόταση. Σύμφωνα με τον ίδιο, του πρότειναν να μετακινήσει την ώρα προβολής του “Αλ Τσαντίρι Νιουζ” από τις 21:00 στις 23:00, με την υπόσχεση να εκτοξεύσουν τα νούμερα τηλεθέασης στο 45%, από το τότε 9-10%.

«Είχα δίκη με την AGB και μου είπαν ότι αν αλλάξω ζώνη προβολής θα εκτοξευθεί η τηλεθέαση. Δεν ήθελα να φύγω από την ζώνη μου», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Λάκης Λαζόπουλος.

Το παρασκήνιο της διαφημιστικής αγοράς

Ο Λάκης Λαζόπουλος συνέχισε αποκαλύπτοντας λεπτομέρειες για το πώς λειτουργούσε η διαφημιστική αγορά εκείνη την περίοδο. Όπως εξήγησε, διαφημιστικές εταιρείες προαγόραζαν τον τηλεοπτικό χρόνο και καθόριζαν το πρόγραμμα, σε συμφωνία με τα κανάλια. «Τότε ήταν μία διαφημιστική εταιρεία, που προαγόραζε τον χρόνο και κανόνιζε τι θα παιχτεί εκεί. Συμφωνούσε με το κανάλι και έλεγε “η Τρίτη και η Πέμπτη ανήκουν εκεί, η Τετάρτη και η Παρασκευή ανήκουν εκεί” και δεν χωρούσε τίποτα άλλο».

Επιπλέον, αναφέρθηκε σε συγκεκριμένα κριτήρια επιλογής, λέγοντας «Πήγαιναν ας πούμε στο “Μένουμε Ευρώπη” και κοίταζαν ποιοι ήταν εκεί. Οπότε διάλεγαν αυτούς που ήξεραν ότι θα δουν αυτές τις ειδήσεις», υπονοώντας συγκεκριμένες προτιμήσεις και επιλογές κοινού.

Δικαίωση χωρίς δημοσιότητα

Κλείνοντας, ο Λάκης Λαζόπουλος τόνισε ότι κέρδισε τη δικαστική διαμάχη με την AGB, αλλά η υπόθεση δεν έλαβε την ανάλογη δημοσιότητα. «Η δίκη έγινε και την κέρδισα αλλά δεν δόθηκε έκταση, γιατί δεν ήθελαν να δοθεί έκταση», κατέληξε.

Αυτές οι αποκαλύψεις ρίχνουν νέο φως στο τηλεοπτικό τοπίο του παρελθόντος, αναδεικνύοντας πρακτικές που προκαλούν ερωτήματα σχετικά με τη διαφάνεια και την ακεραιότητα της τηλεθέασης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ