Το Volkswagen Polo ετοιμάζεται για υβριδική έκδοση: Τα νέα σχέδια της μάρκας

Το Volkswagen Polo ετοιμάζεται για υβριδική έκδοση: Τα νέα σχέδια της μάρκας

Η Volkswagen ετοιμάζει αλλαγές στο Polo, όχι μόνο με την ηλεκτρική εκδοχή ID. Polo. Οι παραδοσιακοί οπαδοί της μάρκας θα βρουν σύντομα επιλογές με θερμικό κινητήρα.

Πλησιάζει η ώρα για το νέο Polo, αλλά η εταιρεία κρατάει και τις παλιές συνήθειες. Ο Martin Sander, υπεύθυνος πωλήσεων στη VW, μίλησε ανοιχτά για σχέδια που καλύπτουν όλους. «Θα υπάρξει αναβάθμιση στο Polo με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Μπορούμε να συνεχίσουμε να κατασκευάζουμε αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης όσο χρειαζόμαστε, δεν υπάρχει όριο. Η υπάρχουσα πλατφόρμα [MQB-A0] είναι παραπάνω από ικανή για αυτό».

Πλατφόρμα MQB-A0 και νέες επιλογές

Το Polo βασίζεται στην πλατφόρμα MQB-A0, ίδια με Seat Ibiza και Skoda Fabia. Αυτή η βάση, απλούστερη από αυτή του Golf, χωράει κινητήρες εσωτερικής καύσης άνετα. Η VW θα βάλει και ψηφιακά συστήματα μέσα, όπως updates μέσω internet και βοηθήματα οδήγησης.

Αλλά δεν σταματάει εκεί. Το Polo θα πάρει υβριδικά συστήματα, παρόμοια με αυτά στο Golf και T-Roc. Από το 2026 έρχεται και πλήρης υβριδική μονάδα.

Γιατί κρατάει η VW τους θερμικούς κινητήρες;

Γιατί να επενδύσει η Volkswagen σε παλιά πλατφόρμα ενώ το ID. Polo είναι έτοιμο; Ο Sander εξηγεί: «Για να είμαστε ανταγωνιστικοί σε ό,τι αφορά στις πωλήσεις μας στην Ευρώπη, πρέπει να καλύψουμε όλη την Ευρώπη. Η Νορβηγία είναι 100% ηλεκτρική, αλλά ο νότος είναι πολύ διαφορετικός. Σε χώρες όπως η Ιταλία, τα ηλεκτρικά οχήματα αποτελούν ακόμα μόνο το 10%. Και πρέπει να προσφέρουμε στους πελάτες μας τα είδη αυτοκινήτων που θέλουν να αγοράσουν, ανεξαρτήτως περιοχής ή προτίμησης».

Βοηθάει και η καθυστέρηση στην Ευρωπαϊκή Ένωση για απαγόρευση θερμικών κινητήρων. Το 2035 ήταν ο αρχικός στόχος, αλλά πιθανότατα θα πάει πίσω κατά πέντε χρόνια τουλάχιστον. Έτσι, η VW προσαρμόζεται σε διαφορετικές αγορές, από βορρά μέχρι νότο.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ