Η Toyota Celica ετοιμάζεται να επανέλθει δυναμικά, φέροντας ένα ισχυρό κινητήρα που θα αγγίζει τους 400 ίππους.
Τα διαμάντια μπορεί να είναι αιώνια, αλλά υπάρχουν κλασικά αυτοκίνητα που κλέβουν την παράσταση και φαίνεται σαν να ξεπερνούν τη φυσική λάμψη των πολύτιμων λίθων. Αν και μπορεί να μην είναι πια στα πράγματα, οι λάτρεις τους αναμένουν ανυπόμονα την επιστροφή τους.
Όπως φαίνεται, ο θεός των αυτοκινήτων εισακούει τις προσευχές των φαν και η επανεμφάνιση της Toyota Celica είναι πλέον πολύ κοντά. Σύμφωνα με αναφορές, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να δούμε ένα πρωτότυπο της νέας Celica μέσα σε 6 μήνες, το οποίο θα εφοδιάζεται με κινητήρα 400 ίππων.
Η Toyota Celica, που εισήχθη για πρώτη φορά το 1970, έχει γίνει ένα από τα πιο εμβληματικά μοντέλα της εταιρείας. Ξεκίνησε ως ένα πολυτελές σπορ αυτοκίνητο, αλλά η μεγάλη της επιτυχία ήρθε όταν απέκτησε πιο αθλητικό σχεδιασμό και προσιτή τιμή. Αυτό την έκανε προσιτή σε πολλούς που ψάχνανε για ένα δυναμικό αυτοκίνητο χωρίς να χρειαστεί να ξοδέψουν πολλά χρήματα.
Το όνομα της Toyota Celica ενισχύθηκε από τις επιτυχίες της στον κόσμο των ράλι. Η έκδοση GT-Four έκανε θραύση στον χώρο των ράλι στις δεκαετίες του ’80 και του ’90, καθιερώνοντας την ως ένα από τα κορυφαία σπορ αυτοκίνητα, με τον Carlos Sainz να κερδίζει τον τίτλο WRC το 1993 με αυτήν. Η παραγωγή της Toyota Celica σταμάτησε το 2006, αλλά το ίχνος της παραμένει ανεξίτηλο.
Τα σενάρια για την επιστροφή της Toyota Celica έχουν πυροδοτήσει μεγάλες αναταράξεις, με ατέλειωτες συζητήσεις και φήμες που φτάνουν στο αποκορύφωμά τους σήμερα.
Ο ίδιος ο Akio Toyoda, πρόεδρος της Toyota, εξέφρασε την επιθυμία του για την επιστροφή της Celica το περασμένο έτος. Αυτή η δήλωση έγινε κατά τη διάρκεια ενός αγώνα επίδειξης, με τη συμμετοχή του πρώην οδηγού Juha Kankkunen, που είχε κερδίσει το πρωτάθλημα WRC το 1993 με ακριβώς το μοντέλο αυτό, διατηρώντας μυστήριες παρατηρήσεις για τους δημοσιογράφους.
Σύμφωνα με ιαπωνικά μέσα, τα οποία είχαν προβλέψει με επιτυχία την επιστροφή της Supra, η επιθυμία του προέδρου δεν θα παραμείνει μόνο στα λόγια, με την νέα Toyota Celica να καταφθάνει στην αγορά μέχρι τα τέλη του 2026. Ίσως όμως έχουμε μια πρώτη γεύση στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο τον Ιανουάριο του 2025, σε λιγότερο από έξι μήνες.
Αν και πολλοί θα περίμεναν τη νέα Celica με ηλεκτροκινητήρα, η Toyota φαίνεται να σχεδιάζει να την εξοπλίσει με κινητήρα πετρελαιοκίνητης καύσης. Η εταιρεία έχει επενδύσει στον εξοπλισμό των αυτοκινήτων της με κινητήρες πετρελαιοκίνητης καύσης, δείχνοντας τη δέσμευσή της για το μέλλον των εσωτερικών καυσιμοκινητήρων.
Πρόσφατα, ανακοίνωσε τη δημιουργία ενός turbo 2λιτρου τετρακύλινδρου κινητήρα, σχεδιασμένου για λιγότερο χώρο και κατασκευασμένου για να τοποθετείται σε αυτοκίνητα με χαμηλό καπό, υπονοώντας άμεσα τη νέα Celica.
Η ισχύς των 400 ίππων και η δυνατότητα καύσης τόσο απλής βενζίνης όσο και e-fuel δείχνουν ότι η Toyota Celica έρχεται για να μείνει, ακόμα και όταν τα βιοκαύσιμα κυριαρχήσουν.
Με έναν κινητήρα πετρελαιοκίνητης καύσης, η Celica διατηρεί την αυθεντικότητα που αναζητά κανείς σε ένα σπορ αυτοκίνητο, προσφέροντας ένα οχήματος που είναι ένα κομμάτι ιστορίας στον κόσμο της αυτοκίνησης.