Η Citroen βλέπει τον κόσμο να σπεύδει για το C3, με τη ζήτηση να ξεπερνάει ό,τι είχε φανταστεί. Οι άνθρωποι στην εταιρεία ψάχνουν πυρετωδώς λύσεις για να μην καθυστερούν οι παραδόσεις. Αυτός ο πονοκέφαλος, βέβαια, είναι από τους καλούς.
Η γραμμή παραγωγής πιέζεται στα άκρα. Στο εργοστάσιο της Τρνάβα στη Σλοβακία, όπου βγαίνουν το C3, το C3 Aircross και το Opel Frontera, οι μηχανές δουλεύουν μέρα νύχτα εδώ και μήνες. Η Stellantis περίμενε πολλές παραγγελίες, μα η πραγματικότητα την ξεπέρασε, οπότε οι χρόνοι παράδοσης μεγαλώνουν.
Νέα γραμμή στη Σερβία για 40.000 έξτρα C3
Καθώς η κατάσταση γίνεται πιεστική, ο όμιλος αποφάσισε να ανοίξει άλλη μία γραμμή στο εργοστάσιο του Κραγκούγιεβατς. Εκεί θα φτιάχνουν επιπλέον 40.000 Citroen C3 κάθε χρόνο. Με αυτό το βήμα, η συνολική παραγωγή θα φτάσει τις 300.000 μονάδες ετησίως, δίνοντας ανάσα σε όλο το δίκτυο στην Ευρώπη και κόβοντας από τους χρόνους αναμονής.
Το Citroen C3 έχει γίνει hit στην ευρωπαϊκή αγορά. Είτε με βενζίνη είτε ως ηλεκτρικό e-C3, τραβάει κόσμο που ψάχνει φθηνά, μοντέρνα αμάξια με λίγες εκπομπές. Το θερμικό ξεκινάει κάτω από 20.000 ευρώ, και στην Ελλάδα το βλέπεις στα 17.300, ενώ το ηλεκτρικό παίζει γύρω στα 20.000.
Ανοδική πορεία για Citroen, μα με εσωτερικούς ανταγωνισμούς
Η Citroen, μετά τα δύσκολα χρόνια της κρίσης στις πωλήσεις, βρήκε ξανά τον δρόμο της. Ο νέος διευθυντής, ο Κσαβιέ Σαρντόν, λέει ότι η μάρκα πηγαίνει ψηλά, παρόλο που δεν έχει φτάσει ακόμα τα νούμερα πριν την πανδημία. Μέσα στη Stellantis, όμως, Peugeot, Fiat και Opel πιέζουν όλοι για τον δικό τους χώρο.