Η νέα χρονιά φέρνει ελπιδοφόρες εξελίξεις για την γερμανική εταιρεία, με σημαντικές αποκαλύψεις κατά τη διάρκεια του Σαλονιού Αυτοκινήτου στο Λος Άντζελες.
Η Volkswagen δεν είναι η μοναδική μάρκα που εκμεταλλεύεται αυτό το κομβικό γεγονός για την αυτοκινητοβιομηχανία στη Βόρεια Αμερική, καθώς και η Toyota αποκάλυψε τη μεγάλη επιστροφή του μοντέλου Celica.
Από την πλευρά της, η VW δεν προγραμματίζει την επιστροφή ενός best seller από το παρελθόν, αλλά εξαιρετικά ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι το διάσημο Polo δεν θα τερματιστεί, παρόλο που αυτό ήταν αναμενόμενο. Η επιβεβαίωση ήρθε από τον Τεχνικό Διευθυντή της γερμανικής εταιρείας, Kai Grünitz.
Ο λόγος πίσω από αυτή την απόφαση είναι ξεκάθαρος: οι πωλήσεις των ηλεκτρικών οχημάτων δεν έχουν επιτύχει τους αναμενόμενους στόχους, γεγονός που οδηγεί σε αναθεωρήσεις στρατηγικών σε όλη τη βιομηχανία. Έτσι, το Polo θα ανανεωθεί και θα συνεχίσει να πωλείται τουλάχιστον μέχρι το τέλος του 2027, όταν αναμένονται οι νέοι κανονισμοί Euro7 αναφορικά με τις εκπομπές ρύπων.
Πρέπει να σημειωθεί ότι η παραγωγή του Polo στο εργοστάσιο της VW στην Ισπανία έχει σταματήσει από τον Ιούλιο του περασμένου έτους, δίνοντας τη θέση του σε νέα μοντέλα του brand. Η αναθεώρηση των σχεδίων σημαίνει ότι το ανανεωμένο Polo θα κατασκευάζεται πλέον στο εργοστάσιο της Volkswagen στην Καριέγκα της Νότιας Αφρικής. Όσον αφορά τα κινητήρια σύνολα, φαίνεται ότι θα είναι λιγότερα και πιο πιθανό να είναι υβριδικά, αν και αυτό δεν έχει επιβεβαιωθεί, δεδομένου ότι η πλατφόρμα MQB A0 δεν έχει σχεδιαστεί για την ενσωμάτωσή τους.
Με μετάβαση από τις εκπλήξεις στις προσδοκίες, η Volkswagen έχει σχέδια να παρουσιάσει ένα νέο SUV μέσα στο 2025. Το νέο αυτό μοντέλο, που αναμένεται να ονομαστεί VW ID.2 X, θα εισαγάγει νέες δυνατότητες στην ήδη διευρυνόμενη σειρά ID, και θα παρουσιαστεί στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου. Από το 2026, θα κατασκευάζεται στην Παμπλόνα.
Επιπλέον, αυτό που είχαμε αναφέρει σε προηγούμενα άρθρα επιβεβαιώνεται, καθώς η Volkswagen σκοπεύει να αλλάξει τη σχεδιαστική γλώσσα των μοντέλων ID, δηλαδή όλων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της. Αυτή η αλλαγή θα είναι ορατή από το 2026, και έχει προκύψει μετά τον πρόσφατο διορισμό του Andreas Mindt ως νέου διευθυντή σχεδίασης της Volkswagen.