Renault Estafette Concept: Η Αλλαγή στο Μέλλον των Επαγγελματικών Οχημάτων

Renault Estafette Concept: Η Αλλαγή στο Μέλλον των Επαγγελματικών Οχημάτων

Η συνεχής πρόοδος στη βιομηχανία της αυτοκίνησης επηρεάζει και την κατηγορία των επαγγελματικών οχημάτων, τα οποία βλέπουν τις εποχές να αλλάζουν με την εισαγωγή της ηλεκτροκίνησης.

Μία από τις πιο καινοτόμες προτάσεις είναι το Estafette Concept της Renault, που επισημαίνει τις επερχόμενες αλλαγές σε αυτή την κατηγορία οχημάτων τα επόμενα χρόνια.

Τι ακριβώς προσφέρει το Estafette Concept; Είναι σχεδιασμένο έχοντας κατά νου τις ανάγκες των επαγγελματιών οδηγών, συνδυάζοντας τα καλύτερα χαρακτηριστικά του Kangoo L2, τη φορητότητα του Clio και την ικανότητα φόρτωσης του Trafic L1H2. Έτσι είναι ένα όχημα που, αν και συμπαγές, προσφέρει τεράστιο εσωτερικό χώρο και είναι πλήρως συνδεδεμένο.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Η πλατφόρμα FlexEVan, που αναπτύχθηκε από την Ampere, είναι η βάση για το Estafette Concept και ενσωματώνει την τεχνολογία SDV (Software-Defined Vehicle). Αυτές οι ηλεκτρονικές αρχιτεκτονικές συμβάλλουν σημαντικά στη βελτίωση της απόδοσης και της αποδοτικότητας των σύγχρονων οχημάτων, προσφέροντας δυνατότητες όπως ενημερώσεις λογισμικού σε πραγματικό χρόνο και προγνωστική συντήρηση. Ως συνέπεια, η συνολική δαπάνη χρήσης μπορεί να μειωθεί έως και 30%.

Αξιοσημείωτο είναι ότι 65 χρόνια μετά το αρχικό Estafette, που άλλαξε ριζικά τον τομέα, το νέο αυτό μοντέλο έρχεται να επαναστατήσει ξανά, έχοντας την υποστήριξη της κοινοπραξίας Flexis, που περιλαμβάνει τους Ομίλους Renault, Volvo και CMA CGM.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Το Estafette είχε φέρει επανάσταση από το 1959, καθώς ήταν το πρώτο όχημα της Renault που ενσωμάτωνε το σύστημα μετάδοσης στο εμπρός μέρος, απελευθερώνοντας έτσι τον χώρο στη πίσω πλευρά. Σήμερα, αυτή η νέα εκδοχή φέρνει μπροστά την ηλεκτρική πλατφόρμα FlexEVan. Κοινό χαρακτηριστικό και των δύο μοντέλων είναι οι συρόμενες πόρτες.

Το μήκος του πρωτότυπου φτάνει τα 4.87 μέτρα και διαθέτει εντυπωσιακή ευελιξία, με κύκλο στροφής που οριακά ξεπερνά τα 10 μέτρα, ενώ η ύψος του αγγίζει τα 2.59 μέτρα – σημαντικά ψηλότερο από το 1.85 μ. του Clio, προσφέροντας έτσι τη δυνατότητα στον οδηγό να μετακινείται εύκολα μεταξύ του πιλοτηρίου και του χώρου φορτίου.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Οι συρόμενες πόρτες ανοίγουν με απλή κίνηση, διευκολύνοντας την πρόσβαση και ελαχιστοποιώντας τον χρόνο κατά τη διάρκεια των συχνών στάσεων. Στο πίσω μέρος, αντί για παραδοσιακή πόρτα, υπάρχει ένα κλείστρο που αναβαθμίζει τη διαδικασία φόρτωσης, ιδίως σε αστικά περιβάλλοντα.

Η σχεδίαση του Estafette Concept δεν παραμελεί τις τρέχουσες αισθητικές τάσεις, με χαρακτηριστικά όπως η κίτρινη οροφή που συνδυάζεται με το γκρι αμάξωμα και το φωτιζόμενο λογότυπο της Renault, δίνοντας στο όχημα μια μοναδική εμφάνιση.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Στο εσωτερικό, κυριαρχεί το κίτρινο χρώμα και υπάρχουν μόνο καθίσματα για τον οδηγό, ενώ το κάθισμα του συνοδηγού είναι αναδιπλούμενο. Ο οδηγός απολαμβάνει μια άνετη και ασφαλή θέση πάνω σε μια πλατφόρμα που περιλαμβάνει 7 αποθηκευτικούς χώρους, ιδανικούς για τα έγγραφα που χρειάζεται για τις επαγγελματικές του συναλλαγές.

Το ταμπλό είναι πλούσιο σε τεχνολογία, με ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών και μία κεντρική οθόνη 12 ιντσών στραμμένη προς τον οδηγό. Αυτή η οθόνη συνδυάζεται με διάφορα widgets που παρέχουν άμεση πρόσβαση σε λειτουργίες, ενώ το σύστημα πολυμέσων είναι ανοικτό και μπορεί να υποστηρίξει πλήθος εφαρμογών σχεδιασμένων για τις ανάγκες των επαγγελματιών χρηστών.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Σημαντικό είναι ότι το Estafette Concept διαθέτει και δύο κάθετες οθόνες 10 ιντσών, οι οποίες παρέχουν την εικόνα από τις εξωτερικές κάμερες που αντικαθιστούν τους κλασικούς εξωτερικούς καθρέφτες.

Θα δούμε λοιπόν αν το Estafette μπορεί να μετατραπεί σε ένα από τα επαγγελματικά οχήματα του μέλλοντος και αν θα προχωρήσει στη διαδικασία παραγωγής.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ