Η Renault ασχολείται με ένα μεγάλο ζήτημα της ηλεκτροκίνησης, το υψηλό κόστος, μέσω νέων συμφωνιών με τις LG και CATL.
Δεδομένου ότι το κύριο κόστος σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο αφορά τις μπαταρίες του, η Renault ελπίζει ότι με αυτές τις συμφωνίες θα μειώσει αυτό το κόστος μέχρι και 20%. Αυτή είναι μια από τις κύριες προτεραιότητες του CEO της εταιρείας, Luca de Meo.
Η μείωση αυτή προέρχεται από αλλαγές στη χημεία και στην τεχνολογία κατασκευής των μπαταριών. Συγκεκριμένα, η Ampere, το ηλεκτρικό τμήμα της Renault, θα ενσωματώσει μπαταρίες λιθίου-σιδήρου-φωσφόρου (LFP) μέχρι το 2026 μαζί με τις κλασικές νικελίου-κοβαλτίου-μαγγανίου.
Η εξέλιξη των LFP γίνεται σε συνεργασία με την LG Energy Solution από την Κορέα, με κοινό στόχο τη βελτίωση της απόδοσης και της αυτονομίας των νέων γενιών μπαταριών.
Με την εξέλιξη αυτών των μπαταριών, η Renault θα μειώσει την τιμή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της και θα ενισχύσει τα κέρδη της. Προκειμένου για αυτό, θα αναδιοργανώσει την αλυσίδα προμηθευτών της.
Συγκεκριμένα, θα δημιουργήσει μια ευέλικτη αλυσίδα προμηθευτών με έμφαση στην Ευρώπη, αν και δεν θα περιοριστεί αποκλειστικά σε προμηθευτές από την Ευρώπη. Η Renault θα προμηθεύεται μπαταρίες LFP από την Ουγγαρία, αλλά θα συνεργάζεται με την κινεζική CATL για την παροχή τους, καθώς και με μπαταρίες NMC από την Πολωνία, οι οποίες θα κατασκευάζονται από την LG.
Πολλοί από τους προμηθευτές της Ampere βρίσκονται στη Γαλλία, καθώς η Renault ετοιμάζεται να προσθέσει τις ανανεωμένες, πλήρως ηλεκτρικές εκδοχές των μοντέλων Renault 4 και Twingo δίπλα στο νέο ηλεκτρικό R5.