Η Opel φέρνει ανατροπή στη γκάμα του Mokka με την ηλεκτρική έκδοση GSE, που ξεπερνάει τα 280 άλογα και δανείζεται τεχνολογία από αγώνες ράλι. Αυτή η κίνηση έρχεται ακριβώς μετά την κατάκτηση του βραβείου “Best Design Innovation of the Year 2025” για μικρά SUV. Οι Γερμανοί μηχανικοί έβαλαν φωτιά στις επιδόσεις, κάνοντας το δημοφιλές crossover πιο άγριο από ποτέ.
Ηλεκτρική οργή με rally DNA
Το νέο Mokka GSE αποδίδει 207 kilowatt, δηλαδή 281 ίππους, και ροπή 345 Nm που σε σπρώχνει πίσω στην καρέκλα. Επιταχύνει στα εκατό χιλιόμετρα σε λιγότερο από έξι δευτερόλεπτα, αγγίζοντας τα 200 χιλιόμετρα μέγιστη ταχύτητα—ένα νούμερο που ζηλεύουν πολλά καυτά hatchback. Πίσω από αυτή την έκρηξη κρύβεται ο μοχλός Torsen με πολλαπλούς δίσκους, ειδικοί άξονες και υδραυλικά αμορτισέρ απευθείας από το αγωνιστικό Mokka GSE Rally.
Οι εξωτερικές πινελιές φωνάζουν ταχύτητα: κίτρινοι κάθετοι φρένων τεσσάρων εμβόλων, αποκλειστικές ζάντες και ένθετα GSE παντού. Μέσα, τα καθίσματα με Alcantara αγκαλιάζουν το σώμα σου σαν αγκαλιά πιλότου, ενώ το τιμόνι με φλατ άκρα και αλουμινένια πεντάλ δίνουν αίσθηση πίστας. Σκέψου το: ένα ηλεκτρικό SUV που νιώθει σαν να βγήκε από rally, αλλά τρέχει νόμιμα στους δρόμους μας.
Η Opel, γνωστή για την καινοτομία της από τα χρόνια του interwar, συνεχίζει να εκπλήσσει με τέτοια μοντέλα.
Κινητήρες για όλους: από πράσινο μέχρι βενζίνη
Αν θες καθαρή ηλεκτρική οδήγηση χωρίς θόρυβο, το απλό Mokka Electric δίνει 156 ίππους από μπαταρία 54 kWh, με αυτονομία που φτάνει τα 403 χιλιόμετρα σε κύκλο WLTP. Η μπαταρία κάτω από τα πόδια χαμηλώνει το κέντρο βάρους, κάνοντας το αυτοκίνητο σταθερό σαν βράχος σε στροφές. Με ροπή 260 Nm, ξεκολλάει ακαριαία από φανάρι.
Για όσους προτιμούν υβριδική ισορροπία, το Mokka Hybrid συνδυάζει βενζινοκινητήρα 1.2 turbo 136 ίππων με ηλεκτρικό μοτέρ 21 ίππων, συνολικά 145 ίππους και αυτόματο κιβώτιο έξι ταχυτήτων. Κυλάει ηλεκτρικά σε χαμηλές ταχύτητες χωρίς ρύπους, μειώνοντας κατανάλωση και CO2—ιδανικό για καθημερινές διαδρομές πόλης. Πιθανώς, αυτή η έκδοση θα κλέψει την παράσταση σε όσους διστάζουν ακόμα για καθαρό ηλεκτρικό.
Και για τους παραδοσιακούς, υπάρχει η βενζινένια επιλογή με 136 ίππους και χειροκίνητο εξατάχυτο.
Η φιλοσοφία “Detox” απομακρύνει κάθε ίχνος χρωμίου από το αμάξι, ενώ το “Greenovation” βάζει ανακυκλωμένα υφάσματα παντού και οικολογικό δέρμα στο τιμόνι. Οι αεροδυναμικές ζάντες στην ηλεκτρική βοηθούν την οικονομία, και ο προφυλακτήρας αλλάζει μορφή για καλύτερη ροή αέρα.
Το infotainment πετάει: δύο οθόνες δέκα ιντσών, η μία για τον οδηγλό και η άλλη αφής σαν smartphone με widgets. Πες “Hey, Opel” και η φωνητική ενεργοποιείται, ενώ η κάμερα πίσω 180 μοιρών βλέπει τα πάντα σε parking. Στην Ελλάδα, το θηρίο GSE των 281 ίππων έρχεται στις αρχές του 2025, όπως ανακοινώνει η επίσημη ιστοσελίδα.