Οι Κινέζοι υπόσχονται ότι το νέο τους supercar ξεπερνά την Ferrari SF90 σε επιδόσεις και σχεδίαση

Οι Κινέζοι υπόσχονται ότι το νέο τους supercar ξεπερνά την Ferrari SF90 σε επιδόσεις και σχεδίαση

Η κινεζική Great Wall Motor (GWM) ετοιμάζει ένα επαναστατικό ηλεκτρικό supercar, με στόχο να ξεπεράσει ακόμα και τις κορυφαίες ευρωπαϊκές επιδόσεις.

Η φιλοδοξία της GWM στον κόσμο των supercars

Παρότι η GWM είναι κυρίως γνωστή για την παραγωγή SUV και pick-up, εδώ και πέντε χρόνια εργάζεται πάνω σε ένα supercar υψηλών επιδόσεων. Ο τεχνικός διευθυντής της εταιρείας, Wu Huixiao, δηλώνει με σιγουριά ότι το νέο μοντέλο θα είναι καλύτερο από τη Ferrari SF90, την οποία θεωρεί τον κύριο ανταγωνιστή της GWM στον τομέα των σπορ αυτοκινήτων.

Το ανταγωνιστικό κινεζικό ηλεκτρικό supercar GAC Aion Hyper SSR
Το ανταγωνιστικό κινεζικό ηλεκτρικό supercar GAC Aion Hyper SSR

Τεχνογνωσία και ευρωπαϊκές προδιαγραφές

Η GWM έχει επενδύσει σε εκτεταμένη τεχνογνωσία και συνεργασίες με έμπειρους Ευρωπαίους μηχανικούς που ειδικεύονται σε supercars και δοκιμές στο Nurburgring, εξασφαλίζοντας ότι το αυτοκίνητο θα πληροί αυστηρές ευρωπαϊκές προδιαγραφές για απόδοση και ασφάλεια.

Ο πρόεδρος της GWM, Jack Wei, έχει επιβεβαιώσει τον άμεσο ανταγωνισμό με τους κορυφαίους, μάλιστα εθεάθη να οδηγεί μια Ferrari SF90, υπογραμμίζοντας την πρόθεση της εταιρείας να ξεπεράσει τον ανταγωνισμό.

Προκλήσεις στην κατασκευή και καινοτόμες λύσεις

Η παραγωγή του νέου supercar δεν έχει κυλήσει απρόσκοπτα. Η κατασκευή του ανθρακονημάτινου σασί παρουσιάζει τεχνικές δυσκολίες, ενώ το υψηλό κόστος κατασκευής καθυστερεί την επίσημη παρουσίαση. Η GWM εξετάζει λύσεις με βάση ένα plug-in υβριδικό σύστημα, καθώς ο υπερτροφοδοτούμενος V8 4.0 λίτρων κινητήρας που έχει αναπτύξει είναι μάλλον υπερβολικά ογκώδης για ένα αγωνιστικού τύπου μοντέλο.

Ο κινητήρας V8 της Great Wall Motors
Ο κινητήρας V8 της Great Wall Motors

Η πιο εφικτή επιλογή είναι η χρήση ενός μικρότερου V6 twin-turbo ή ενός υβριδικού συστήματος PHEV με 851 ίππους, ανάλογου με αυτό του Tank 500 Hi4-Z, που συνδυάζει έναν κινητήρα 2.0 λίτρων με δύο ηλεκτρομοτέρ.

Κινεζική αγορά και το μέλλον των ηλεκτρικών supercars

Ανεξάρτητα από το αν το supercar της GWM καταφέρει να υπερισχύσει τεχνολογικά ή σε απόδοση της Ferrari SF90, το μεγαλύτερο στοίχημα είναι το αναγνωρισιμότητα και το κύρος. Ωστόσο, σε μια αγορά όπως η κινεζική αγορά ηλεκτρικών καινοτόμων αυτοκινήτων, όπου οι εγχώριες εταιρείες κερδίζουν ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο, το παραδοσιακό πρεστίζ έχει μικρότερη σημασία.

Η BYD έχει προχωρήσει με το δικό της supercar, U9
Η BYD έχει προχωρήσει με το δικό της supercar, U9

Η πρωτοπορία της GWM αποτελεί σημαντικό παράδειγμα του πώς η κινεζική βιομηχανία αυτοκινήτου προσαρμόζεται γρήγορα και εισέρχεται δυναμικά στην κατηγορία των ηλεκτρικών supercars υψηλών επιδόσεων, αλλάζοντας το τοπίο της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτου.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ