Η Toyota ανοίγει νέο κεφάλαιο στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, συνδυάζοντας καινοτομία με υψηλές επιδόσεις, χωρίς να θυσιάζει την οικολογική ευαισθησία.
Νέα γενιά 4κύλινδρων κινητήρων από την Toyota
Η Toyota έχει αναπτύξει μια καινούργια σειρά 4κύλινδρων κινητήρων, με κυβισμό 1.5 και 2.0 λίτρα, που προσφέρουν τόσο ατμοσφαιρικές όσο και υπερτροφοδοτούμενες εκδόσεις. Αυτοί οι κινητήρες εντυπωσιάζουν με το μειωμένο τους μέγεθος και βάρος, χωρίς να θυσιάζουν την απόδοση και την αποτελεσματικότητα.
Η συμβολή της Toyota Gazoo Racing και το εντυπωσιακό GR Yaris M Concept
Ο μεγαλύτερος κινητήρας 2.0 λίτρων, που έχει αναλάβει η Toyota Gazoo Racing, εξοπλίζει το πρωτότυπο GR Yaris M Concept, το οποίο ξεχώρισε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο. Ο κινητήρας “G20E” τοποθετείται πίσω από τον πίσω άξονα, φέρει υπερσυμπιεστή IHI και παράγει 400 έως 450 ίππους.
Προοπτικές για ακόμα μεγαλύτερη ισχύ
Η Toyota θεωρεί πως με έναν ισχυρότερο υπερσυμπιεστή, η ισχύς μπορεί να ξεπεράσει τα 600 άλογα, θέτοντας νέα στάνταρ στην κατηγορία των μικρών, ισχυρών hatchbacks. Παρόλα αυτά, οι αυστηροί περιβαλλοντικοί κανονισμοί πιθανόν να περιορίσουν την τελική απόδοση.
Καινοτομία στον τομέα κινητήρων: συνεργασία Toyota, Mazda και Subaru
Η νέα σειρά κινητήρων αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης συνεργασίας μεταξύ της Toyota, της Mazda και της Subaru. Κάθε εταιρεία εστιάζει σε διαφορετικές τεχνολογίες: η Mazda εξελίσσει περιστροφικούς κινητήρες για επέκταση της αυτονομίας, ενώ η Subaru βελτιώνει τον παραδοσιακό κινητήρα boxer. Κοινός στόχος αποτελεί η ανάπτυξη υβριδικών συστημάτων και η χρήση καυσίμων ουδέτερων άνθρακα, όπως το υγρό υδρογόνο, τα βιοκαύσιμα και τα συνθετικά καύσιμα.
Προσμονή για νέο κεφάλαιο στα σπορ μοντέλα Toyota
Παράλληλα, η Toyota προετοιμάζει την επιστροφή εμβληματικών σπορ μοντέλων όπως το Celica και το MR2, αναζωπυρώνοντας το πάθος των φίλων της μάρκας για τα γρήγορα και τεχνολογικά προηγμένα αυτοκίνητα.