Η Lamborghini δουλεύει πάνω σε έναν νέο V8 κινητήρα που στριφογυρίζει γρήγορα και θα βγάζει δουλειά ακόμα και μετά το 2035, τρέχοντας με εναλλακτικά καύσιμα. Αυτός ο κινητήρας θα γίνει η βάση για τα supercars της εταιρείας τα ερχόμενα χρόνια. Ο Paolo Racchetti, που έχει την ευθύνη για την Temerario, το είπε καθαρά: ο L411 V8 μένει ζωντανός και μετά την απαγόρευση των κινητήρων εσωτερικής καύσης στην Ευρώπη.
Ο L411 μπαίνει στην Temerario
Βλέπεις, αυτός ο twin-turbo 4λιτρος V8 με επίπεδο στροφαλοφόρο άξονα προορίζεται για το διάδοχο της Huracan, δηλαδή την Temerario. Ανεβαίνει μέχρι τις 10.200 στροφές το λεπτό, και με τρεις ηλεκτροκινητήρες μαζί δίνει συνολικά 907 ίππους. Δεν ταιριάζει όμως στην Urus – εκεί θα μείνει ο EA825 V8 από την Porsche, γιατί χρειάζονται μεγάλες αλλαγές αλλιώς.
Πιέσεις για συμβατικούς κινητήρες
Πώς θα τα βγάλει πέρα μόνο με συνθετικά καύσιμα; Η Γερμανία και η Ιταλία πιέζουν να μείνουν οι θερμικοί κινητήρες, ειδικά σε σπορ μοντέλα όπως αυτά. Η Lamborghini δεν σκοπεύει να τους πετάξει έτσι απλά, παρόλο που κάποιοι ωθούν για ηλεκτροκίνηση. Το πιο λογικό είναι να μπουν e-fuels, και να συνεχίσει η δουλειά – στην αυτοκινητοβιομηχανία, τέτοιοι κινητήρες έχουν ρίζες βαθιές από δεκαετίες.