Η Toyota διατηρεί την πίστη της στην υβριδική τεχνολογία και το δείχνει με τη στρατηγική της.
Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι μέχρι το 2030 θα προσφέρει υβριδικές εκδόσεις για όλα τα μοντέλα της στην αγορά των ΗΠΑ, όπου κατέχει το σχεδόν 60% του τομέα των υβριδικών αυτοκινήτων μαζί με την Lexus.

Οι πωλήσεις των υβριδικών οχημάτων HEV και PHEV αυξήθηκαν κατά 66% το πρώτο εξάμηνο του 2024, φτάνοντας τις 410.000 μονάδες, με το νέο Camry να παίζει σημαντικό ρόλο.
Ο Kevin Butt, αναφέρθηκε στο Nikkei Asia, προβλέποντας ότι η συλλογή των υβριδικών αυτοκινήτων θα διευρυνθεί στο μέλλον, χωρίς να διευκρινίζει τα μοντέλα.

Στις ΗΠΑ, η Toyota κατείχε το 15% της αγοράς επιβατικών οχημάτων το πρώτο εξάμηνο του 2024 και τα υβριδικά αποτελούσαν το 33% των συνολικών πωλήσεων.
Η εταιρεία σχεδιάζει το 80% των πωλήσεών της να είναι εξηλεκτρισμένα μέχρι το 2030 στη Βόρειο Αμερική, λαμβάνοντας υπόψη την πιθανή μείωση της ζήτησης για ηλεκτρικά οχήματα.

Οι RAV4 αποτελούν μεγάλο μέρος της επιτυχίας της Toyota, με υβριδικές εκδόσεις που συνθέτουν το 52% των πωλήσεων τους.
Το RAV4, που είναι αγαπητό μοντέλο για τους πελάτες, προγραμματίζει μικρές αλλαγές για το 2025, καθώς στοχεύει στις στρατηγικές βελτιώσεις αντί για ριζικές αλλαγές.

«Το RAV4 είναι εξαιρετικά επιτυχημένο. Οι πελάτες έχουν διαμορφώσει σαφώς τις προτιμήσεις τους, γι ‘αυτό διατηρούμε την ουσία και κάνουμε μικρές βελτιώσεις», εξήγησε ο Cooper Ericksen από την Toyota Βόρεια Αμερική.