Η νέα κυκλοφορία της Ferrari συνδυάζει πολλές σύγχρονες τεχνολογίες και ο V12 κινητήρας της υπόσχεται εκρηκτικές επιδόσεις.
Κατά την επίσημη παρουσίαση του Ferrari 12Cilindri, ενός μοντέλου που συνδυάζει την κληρονομιά με τις προηγμένες τεχνολογίες και αντικαθιστά το 812 Superfast, η μάρκα από τη Μαρανέλο κάνει το βήμα.
Όπως υποδηλώνει το όνομα της νέας δημιουργίας της Ferrari, αυτή κινείται από έναν 12κύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα χωρητικότητας 6,5 λίτρων, ο οποίος αποτελεί την εξέλιξη του F140 V-12 κινητήρα που χρησιμοποιήθηκε πριν από δύο δεκαετίες στην Enzo.
Φυσικά, ο κινητήρας έχει υποστεί αναβαθμίσεις, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης μπιελών τιτανίου που μειώνουν την περιστρεφόμενη μάζα κατά 40% σε σύγκριση με τις χαλύβδινες.
Επιπλέον, ο κινητήρας υιοθετεί τεχνολογίες από τη Formula 1 και διαθέτει νέο λογισμικό που προσαρμόζει ιδανικά τη μέγιστη ροπή, ανάλογα με την επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο.
Στην περίπτωση της 12Cilindri, ο V12 παράγει 819 ίππους στις 9.250 σ.α.λ. και 678 Nm στις 7.250 σ.α.λ., με την επιτάχυνση από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα. Επίσης, παρουσιάστηκε η ανοικτή έκδοση της Ferrari 12Cilindri Spider, η οποία επιτυγχάνει το sprint από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 2,95 δευτερόλεπτα.
Και τα δύο μοντέλα φτάνουν την τελική ταχύτητα των 340 χλμ./ώρα, με τη μετάδοση να γίνεται στους τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 ταχυτήτων που υπόσχεται γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων.
Στον τομέα του design, το μοντέλο ξεχωρίζει με τον μακρύ καπό και τα «αιχμηρά» φωτιστικά σώματα, όπου υπάρχει και ένα γυαλιστερό μαύρο πάνελ. Φυσικά, δίνεται έμφαση και στην αεροδυναμική, με πλήθος αεροδυναμικών στοιχείων.
Στο εσωτερικό, υπάρχουν τρεις μεγάλες οθόνες. Οδηγούνται από έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 15,6″ πίσω από το τιμόνι, μία 10,25″ οθόνη στο κέντρο του ταμπλό, και μια ακόμα 8,8″ μπροστά από τον συνοδηγό.
Το αυτοκίνητο ενσωματώνει πολλές προηγμένες τεχνολογίες, όπως το brake-by-wire, την τετραδιεύθυνση και το σύστημα ελέγχου ευστάθειας Side Slip Control 8.