Η επαναστατική μπαταρία της GM που καθιστά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα προσιτά για όλους

Η επαναστατική μπαταρία της GM που καθιστά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα προσιτά για όλους

Η General Motors ανατρέπει τα δεδομένα στις μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων με μια καινοτόμο τεχνολογία που στοχεύει στη μείωση του κόστους και την αύξηση της απόδοσης.

Καινοτόμες μπαταρίες λιθίου με πλούσια σύνθεση σε μαγγάνιο

Η νέα τεχνολογία μπαταριών της GM βασίζεται σε μια χημική σύνθεση πλούσια σε μαγγάνιο (lithium-manganese-rich – LMR), η οποία προσφέρει 30% υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα σε σχέση με τις παραδοσιακές λύσεις, χωρίς να αυξάνει το κόστος παραγωγής. Η αντικατάσταση του ακριβού κοβαλτίου με φθηνότερο μαγγάνιο, σε συνδυασμό με υψηλό ποσοστό νικελίου, καθιστά το κόστος παραγωγής πιο ανταγωνιστικό στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων.

Νέα τεχνολογία μπαταριών GM

Απλούστερη κατασκευή με λιγότερα εξαρτήματα

Η δομή των νέων μπαταριών βασίζεται σε αρθρωτά στοιχεία που περιλαμβάνουν 50% λιγότερα εξαρτήματα. Η απλοποιημένη κατασκευή μειώνει τις πιθανότητες κατασκευαστικών λαθών και ενισχύει την αποδοτικότητα της παραγωγής, αντιμετωπίζοντας τις καθυστερήσεις που εμφανίστηκαν σε παλαιότερα μοντέλα.

Πρωτοποριακή κατασκευή μπαταρίας GM

Στρατηγική συνεργασία με LG Energy Solutions και προσαρμογή ανά όχημα

Η GM αξιοποιεί πάνω από 200 διπλώματα ευρεσιτεχνίας της LG Energy Solutions μέσω της κοινοπραξίας Ultium Cells, με νέες πρισματικές κυψέλες που ξεπερνούν τις παραδοσιακές σε χωρητικότητα και απόδοση. Με βάση τον Kurt Kelty, αντιπρόεδρο της GM για τεχνολογίες μπαταριών, η τεχνολογία LMR συμπληρώνει άλλα υλικά όπως το φωσφορικό σίδηρο, προσφέροντας ευέλικτες επιλογές στους πελάτες και υποστηρίζοντας την αμερικανική βιομηχανία ενέργειας.

Συνεργασία GM και LG για μπαταρίες

Αυτονομία, διαφοροποίηση και αντίσταση στην εξάρτηση από κινεζικές πατέντες

Η τεχνολογία LMR δίνει τη δυνατότητα στην GM να προσαρμόζει τη χημεία των μπαταριών ανάλογα με το είδος οχήματος. Τα μοντέλα υψηλών επιδόσεων θα χρησιμοποιούν κυψέλες NCMA (νικέλιο-κοβάλτιο-μαγγάνιο-αλουμίνιο), τα οικονομικά SUV μεγάλης αυτονομίας θα βασίζονται στη νέα τεχνολογία LMR, ενώ τα βασικά εισαγωγικά μοντέλα θα εκμεταλλεύονται τις κυψέλες LFP (λιθίου φωσφορικού σιδήρου). Επιπλέον, η LMR επιτυγχάνει αποφυγή εξάρτησης από κινεζικές πατέντες σε μπαταρίες LFP, προσφέροντας βιώσιμη λύση για την αμερικανική αγορά.

Με αυτή την ευέλικτη προσέγγιση, η GM επεκτείνει την ανταγωνιστικότητά της έναντι κινεζικών λύσεων και εδραιώνει την τεχνολογία LMR ως κεντρικό πυλώνα στα επόμενα ηλεκτρικά της μοντέλα.

Μελλοντικά ηλεκτρικά μοντέλα GM με τεχνολογία LMR

Προοπτικές παραγωγής και εφαρμογές στα μοντέλα SUV και pickup

Η πιλοτική παραγωγή της νέας γενιάς μπαταριών της General Motors είναι προγραμματισμένη για το 2027, με εμπορική μαζική παραγωγή να ξεκινά το 2028. Οι μπαταρίες LMR θα εξοπλίσουν δημοφιλή μοντέλα των σειρών Chevrolet, GMC και Cadillac, επιταχύνοντας την υιοθέτηση ηλεκτρικών SUVs και pickups που συνδυάζουν υψηλή αυτονομία με προσιτές τιμές.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ