Η Alfa Romeo δημιουργεί νέα επιτυχία – Η Junior ξεπέρασε τις 10.000 παραγγελίες

Η Alfa Romeo δημιουργεί νέα επιτυχία – Η Junior ξεπέρασε τις 10.000 παραγγελίες

Η ευρωπαϊκή αγορά υποδέχθηκε με ενθουσιασμό το νέο B-SUV της Alfa Romeo, την πολυαναμενόμενη Junior, με τις παραγγελίες να ξεπερνούν τις 10.000 παγκοσμίως.

Ο ενθουσιασμός που είχε χαθεί από την εποχή της Alfa Romeo MiTo επανεμφανίζεται μέσω της επιτυχίας του νέου μοντέλου. Σύμφωνα με τον πρώην διευθύνων σύμβουλο Jean-Philippe Imparato, το ενδιαφέρον για τη μάρκα έχει ανανεωθεί, με την Junior να σημειώνει εξαιρετικές πωλήσεις.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Με μήκος 4,17 μέτρα, η Alfa Romeo Junior ανήκει στην κατηγορία των B-SUV, η οποία είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη της εταιρείας σύμφωνα με τον Imparato.

Μια κρίσιμη στρατηγική στο πλάνο ανάπτυξης είναι ο διαχωρισμός των δικτύων πωλήσεων, προκειμένου να εξασφαλιστεί η μοναδική ταυτότητα και η εξατομικευμένη υποστήριξη για τους πελάτες της Alfa Romeo.

Ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της Alfa Romeo, Jean-Philippe Imparato
Ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της Alfa Romeo, Jean-Philippe Imparato

Η Alfa Romeo Junior είναι διαθέσιμη και σε ηλεκτρική έκδοση, με το 24% των παραγγελιών να αφορά αυτή τη μορφή, γεγονός που ενισχύει τη στρατηγική βιωσιμότητας της εταιρείας, καθώς εξασφαλίζει συμμόρφωση με τις κανονιστικές διατάξεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με τις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων.

Ο Imparato, που πρόσφατα παρέδωσε τη διοίκηση στον Santo Ficili, επισημαίνει ότι η Alfa Romeo προσβλέπει στη χρηματοοικονομική βιωσιμότητα και την κερδοφορία, αντί να επικεντρώνεται αποκλειστικά στους όγκους πωλήσεων.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Η Alfa Romeo Junior αποτελεί ένα καθοριστικό βήμα για τη βιώσιμη ανάπτυξη της μάρκας. Με αυτές τις στρατηγικές, η εταιρεία στοχεύει να επιτύχει τους χρηματοοικονομικούς της στόχους για το 2024, με την εξαιρετική υποδοχή της Junior να είναι σίγουρα σύμμαχος στην προσπάθεια αυτή.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ