BMW M3: Παραμονή Κινητήρων Βενζίνης

BMW M3: Παραμονή Κινητήρων Βενζίνης

Η BMW ετοιμάζει την πρώτη αμιγώς ηλεκτρική BMW M3 για το 2027, παράλληλα όμως θα διατηρήσει την έκδοση με κινητήρα εσωτερικής καύσης όσο το επιτρέπουν οι ευρωπαϊκοί κανονισμοί.

Η εταιρεία από το Μόναχο σχεδιάζει να προσφέρει την επόμενη γενιά της BMW M3, του διαχρονικού sport sedan, σε δύο εκδόσεις: μια θερμική και μια πλήρως ηλεκτρική. Αυτό θα ισχύσει μέχρι την πιθανή απαγόρευση πώλησης αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης στην Ευρώπη, όπως δήλωσε χαρακτηριστικά η Sylvia Neubauer, αντιπρόεδρος πωλήσεων της BMW M.

BMW M3

«Σε πολλές κατηγορίες, προσφέρουμε πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα M Performance που δεν επιβαρύνονται με πρόστιμα εκπομπών», ανέφερε η κυρία Neubauer στο CarExpert. «Ωστόσο, δεν πιστεύουμε ότι οι πελάτες που έχουν αποδεχτεί τις υβριδικές μονάδες ισχύος είναι έτοιμοι για μια άμεση μετάβαση από τους θερμικούς κινητήρες».

Η απόφαση της BMW να διατηρήσει την θερμική M3 στην αγορά υποστηρίζεται και από την τάση επιβράδυνσης στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων που παρατηρείται στην ευρωπαϊκή αγορά πρόσφατα. Αυτή η συγκυρία επιτρέπει στην BMW να συνεχίσει να προσφέρει και τις δύο επιλογές στους πελάτες της.

Εξωτερική εμφάνιση BMW M3

«Μπορείτε να μας εμπιστευτείτε, είμαστε έτοιμοι για το μέλλον», συνέχισε η Neubauer. «Η ηλεκτρική M3 που ανέφερα θα έχει και έναν αδελφό με θερμικό κινητήρα. Θα συνυπάρχουν στην αγορά. Έτσι, ό,τι και αν απαιτούν οι πελάτες, θα μπορούμε να καλύψουμε όλες τις ανάγκες σε κάθε αγορά, όσο το επιτρέπουν οι κανονισμοί».

Σύμφωνα με το BMWBlog, η ηλεκτρική M3 θα κυκλοφορήσει πρώτη το 2027, ενώ η έκδοση με κινητήρα εσωτερικής καύσης αναμένεται το 2028. Η δεύτερη, όπως και η νέα BMW M5, πιθανότατα θα υιοθετήσει υβριδικό σύστημα κίνησης. Ωστόσο, η BMW ενδέχεται να επιλέξει την τεχνολογία mild hybrid, για να αποφύγει την αύξηση του βάρους.

Σχεδιασμός BMW M3

Ένα στοιχείο που έχει ήδη επιβεβαιωθεί είναι ότι η επόμενη γενιά της BMW M3 με κινητήρα βενζίνης δεν θα είναι διαθέσιμη με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Στέλεχος της BMW είχε δηλώσει πέρυσι ότι το χειροκίνητο κιβώτιο «ζει τις τελευταίες του μέρες», πράγμα που σημαίνει πως η τρέχουσα γενιά των BMW M3 και BMW M4 είναι η τελευταία που προσφέρει την επιλογή χειροκίνητου κιβωτίου.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ