Η Rimac Nevera R είναι διαθέσιμη σε περιορισμένο αριθμό μόλις 40 κομματιών, με τιμή 2,275 εκατομμυρίων ευρώ το καθένα, προ φόρων, και είναι η κορυφαία πίστας έκδοση του διάσημου κροατικού ηλεκτρικού hypercar.
Η επιτάχυνση της Nevera εντυπωσιάζει ακόμα περισσότερο σε αυτή την έκδοση, καθώς τα 300 km/h από στάση επιτυγχάνονται σε μόλις 8,66 δευτερόλεπτα, βελτιωμένο από 9,22 δευτερόλεπτα. Συνδυάζεται με αναβαθμίσεις στο σασί και την αεροδυναμική, που προσφέρουν καλύτερη απόκριση στις στροφές.
Με επενδυτικά 270 χιλιάδες ευρώ περισσότερα από την τυπική Nevera, οι 40 τυχεροί ιδιοκτήτες θα απολαύσουν επιπλέον ισχύ, καθώς οι τέσσερις ηλεκτροκινητήρες προσφέρουν 1.989 ίππους (από 1.889 hp στην απλή έκδοση).
Η μπαταρία έχει μειωθεί από 120 kWh σε 108 kWh, περιορίζοντας το βάρος κατά 35 κιλά (στείλνοντας το συνολικό σε 2.277 kg) προς όφελος των επιδόσεων, ενώ οι τροχοί τώρα φέρουν ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2.
Η επιτάχυνση 0-100 km/h διατηρείται στα 1,81 δευτερόλεπτα, αλλά στις υψηλότερες ταχύτητες αποκαλύπτεται η δύναμη της Nevera R: η 200άρα επιτυγχάνεται σε 4,38 δευτερόλεπτα και η 300άρα σε 8,66 δευτερόλεπτα.
Η μέγιστη ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 350 km/h, ενώ η Rimac μπορεί να ‘ξεκλειδώσει’ την επίτευξη έως και 412 km/h σε ελεγχόμενους χώρους.
Πέρα από την ισχύ, η μεγαλύτερη διαφορά της Rimac Nevera R είναι η συμπεριφορά της στην πίστα.
Οι πίσω τροχοί έχουν επεκταθεί από 20 σε 21 ίντσες, και με αναβαθμισμένα ανθρακονημάτινα φρένα, νέα χαρτογράφηση της ροπής και ρυθμίσεις στην κάμπερ των εμπρός τροχών, έχει μειωθεί η υποστροφή κατά 10%.
Αεροδυναμικά, προστίθεται μια σταθερή πίσω πτέρυγα και ένας νέος διαχύτης, που βελτιώνουν την κατακόρυφη άνωση κατά 15%, προσφέροντας 400 κιλά άντωσης στα 350 km/h.
Αυτές οι αναβαθμίσεις έχουν κάνει τη Nevera R 3,8 δευτερόλεπτα ταχύτερη γύρω από την πίστα δοκιμών της Porsche στο Nardo (6,22 χλμ), και αν η Rimac αποφασίσει να απογειώσει τη Nevera R στο Nurburgring (20,8 χλμ), αναμένεται να σπάσει το παλιό ρεκόρ 7:05:298 της βασικής Nevera.
Οι 40 μονάδες της Nevera R είναι μέρος ενός συνολικού αριθμού 150 αυτού του hypercar. Αυτή η πιο «αγρή» έκδοση έχει σχεδιαστεί ώστε να επιταχύνει την πώληση των μονάδων, καθώς ο Mate Rimac αναγνωρίζει ότι οι πωλήσεις δεν έχουν προχωρήσει όπως αναμενόταν, με πολλούς αγοραστές να προτιμούν hypercars με κινητήρες εσωτερικής καύσης.