Η νέα ταινία του Netflix, Mary, σε σκηνοθεσία του D.J. Caruso, έχει δημιουργήσει αίσθηση παρά τη χαμηλή βαθμολογία της, που φτάνει το 30% στο Rotten Tomatoes. Από την κυκλοφορία της στις 6 Δεκεμβρίου, έχει μαγνητίσει εκατομμύρια θεατές παγκοσμίως.
Αν και οι επικριτές δεν φαίνεται να εντυπωσιάστηκαν από την προσέγγιση της ταινίας στο θρησκευτικό δράμα, η διάρκεια θέασης από τους χρήστες του Netflix την τοποθέτησε στην 4η θέση του Global Movies Top 10 της πλατφόρμας, για την εβδομάδα που διάρκεσε από 2 έως 8 Δεκεμβρίου.
Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, το Mary σημείωσε 11,4 εκατομμύρια προβολές, συγκεντρώνοντας πάνω από 21 εκατομμύρια ώρες θέασης, ενώ βρέθηκε στο Top 10 σε 71 χώρες, αποδεικνύοντας τη διεθνή του εμβέλεια και απήχηση.
Η ιστορία εστιάζει στη Μαρία (Noa Cohen), μια νεαρή γυναίκα που προορίζεται να φέρει τον Μεσσία στον κόσμο. Αντιμετωπίζοντας σοβαρές προκλήσεις και την περιφρόνηση της κοινωνίας, αναγκάζεται να κρυφτεί. Όταν ο βασιλιάς Ηρώδης (Anthony Hopkins) διατάσσει τον φόνο του νεογέννητου παιδιού της, η Μαρία και ο Ιωσήφ (Ido Tako) αποφασίζουν να δραπετεύσουν προκειμένου να σώσουν το βρέφος τους.
Η στρατηγική του Netflix να προσεγγίζει άμεσα το κοινό του φαίνεται να αποδίδει, ανεξαρτήτως των αρνητικών κριτικών. Ταινίες όπως το Our Little Secret, το The Merry Gentlemen και το Time Cut επίσης έλαβαν αποδοκιμασίες, όμως κατάφεραν να γίνουν εμπορικές επιτυχίες.
Η επιτυχία του Mary προσφέρει στο Netflix μια σημαντική διδασκαλία: Αυτή η αναγνώριση από το κοινό είναι πιο πολύτιμη από τη θετική κριτική και ενισχύει την εστίαση της πλατφόρμας στην εμπειρία των συνδρομητών της.