Το Grand Prix της Formula 1 που διεξήχθη στο Σάο Πάολο το περασμένο Σαββατοκύριακο κατέκτησε τις εντυπώσεις και έδωσε ένα σημαντικό χτύπημα στην ανάπτυξη του διεθνούς τουρισμού στην ταχέως αναπτυσσόμενη βραζιλιάνικη πόλη. Ο Μαξ Φερστάπεν αναδείχθηκε νικητής του αγώνα, και μαζί του, ανέβασε και το ενδιαφέρον για την περιοχή.
Σύμφωνα με στοιχεία από τον οργανισμό προώθησης διεθνούς τουρισμού της Βραζιλίας, Embratur, οι αεροπορικές κρατήσεις για διεθνείς πτήσεις προς το Σάο Πάολο αυξήθηκαν κατά 16,3% μία εβδομάδα πριν από το Grand Prix. Αυτή η αύξηση αντικατοπτρίζει την τάση που παρατηρείται στην τουριστική βιομηχανία και αποτυπώνεται στην αντίστοιχη αναφορά των Αργεντινών ειδικών στο marketing.
Η Χιλή και το Περού είναι δύο χώρες της Νότιας Αμερικής που κατέχουν τις top θέσεις στην αύξηση των κρατήσεων, με ποσοστά 64,7% και 63,8% αντίστοιχα. Εντυπωσιακή ήταν και η αύξηση από την Αργεντινή, όπου οι κρατήσεις σημείωσαν άλμα 25,7% σε σύγκριση με την εβδομάδα πριν από τον αγώνα της Formula 1 στο Σάο Πάολο το 2023.
Ο πρόεδρος της Embratur, Μαρσέλο Φρέιξο, εξέφρασε τη βεβαιότητά του ότι οι τουρίστες που προσελκύονται από το Grand Prix έχουν και άλλες προθέσεις: «Οι ταξιδιώτες όχι μόνο έρχονται για να παρακολουθήσουν τον αγώνα, αλλά επιθυμούν να εξερευνήσουν επίσης τα τοπικά αξιοθέατα, τη γαστρονομία, τον πολιτισμό και τις κοντινές παραλίες. Πρόκειται για επισκέπτες με ανώτερο καταναλωτικό προφίλ, οι οποίοι θα ζήσουν αξέχαστες εμπειρίες στη χώρα μας και είναι πιθανόν να επανέλθουν, αυτή τη φορά με την οικογένειά τους», ανέφερε χαρακτηριστικά.