City Transformer CT-2: Το Ρυθμιζόμενο Όχημα Πόλης

City Transformer CT-2: Το Ρυθμιζόμενο Όχημα Πόλης

Ο κόσμος της αυτοκίνησης γνωρίζει συνεχώς εξελίξεις, ιδιαίτερα με την άνοδο της μικροκινητικότητας, αλλά το νέο CT-2 της City Transformer ξεχωρίζει σε αυτό το τοπίο.

Η ισραηλινή εταιρεία City Transformer παρουσίασε το CT-2, το οποίο είχε νωρίτερα μια πρωτότυπη εκδοχή στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 2021. Τώρα, το τελικό μοντέλο είναι έτοιμο και στοχεύει να κατακτήσει τις ευρωπαϊκές πόλεις μέσα στους επόμενους 18 μήνες. Πώς θα καταφέρει να κλέψει τις εντυπώσεις; Μέσω της δυνατότητας μεταβολής του πλάτους του, καθιστώντας το ιδιαίτερα ευέλικτο στις αστικές συνθήκες!

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Μάκρος 2.5 μέτρα και ύψος 1.53 μέτρα, το CT-2 διαθέτει καινοτόμα σχεδίαση με πλάτος που μπορεί να επεκταθεί από τα 1.0 μέτρο στα 1.3 με το πάτημα ενός κουμπιού, καθώς οι τροχοί μετατοπίζονται προς τα έξω. Αυτή η διεύρυνση εξασφαλίζει καλύτερη σταθερότητα στις στροφές, ακόμα και σε ταχύτητες κοντά στα 90 χλμ./ώρα.

Η πίσω πόρτα του CT-2 έχει χωριστεί σε δύο μέρη: το επάνω τμήμα ανοίγει προς τα πάνω, ενώ το κάτω προσφέρει πρόσβαση για φόρτωση, βελτιώνοντας τη χρηστικότητα του οχήματος.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Το CT-2 είναι διαθέσιμο με δύο καθίσματα και έχει πόρτες και από τις δύο πλευρές. Ο χώρος φόρτωσης, αν αναδιπλωθεί το πίσω κάθισμα, φτάνει τα 450 λίτρα και μπορεί να αυξηθεί στα 500 λίτρα αν αφαιρεθεί το πίσω κάθισμα!

Στο εσωτερικό, υπάρχει μία κεντρική οθόνη που παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, καθώς και μια βάση για κινητό για πλοήγηση.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Ο οδηγός μπορεί να ελέγξει το cruise control, τη μουσική και τις λειτουργίες συνδεσιμότητας μέσω του πολυλειτουργικού τιμονιού. Τα φώτα και οι υαλοκαθαριστήρες χειρίζονται μέσω παραδοσιακών μοχλών.

Η μετάδοση γίνεται μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη, όπου ο οδηγός επιλέγει P, N, R, D και B. Επίσης, υπάρχει ένα κουμπί που ρυθμίζει το πλάτος του CT-2 στην αριστερή πλευρά.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Η κίνηση του CT-2 παρέχεται από δύο ηλεκτροκινητήρες στον πίσω άξονα, προσφέροντας έως 30 PS, με τελική ταχύτητα 89 χλμ./ώρα στη φαρδιά διάταξη και 25 χλμ./ώρα στη στενή.

Η ενέργεια προέρχεται από μία μπαταρία ιόντων λιθίου, με τάση 48 βολτ και χωρητικότητα 15 kWh. Η αυτονομία στον κύκλο WMTC ανέρχεται στα 180 χιλιόμετρα, που μειώνεται στα 120 χιλιόμετρα αν ενεργοποιηθεί ο κλιματισμός.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Η μπαταρία ζυγίζει 110 κιλά, απέναντι σε 450 κιλά συνολικού βάρους του οχήματος. Η φόρτιση γίνεται και μέσω οικιακής πρίζας, με 3,3 kW, απαιτώντας περίπου 4.5 ώρες.

Η κατασκευή του CT-2 θα γίνεται στη Cecomp στην Ιταλία, μια εταιρεία με εξειδίκευση στην παραγωγή πρωτοτύπων και μικρών οχημάτων. Επιπλέον, είναι η υπεύθυνη και για το καταξιωμένο Microlino.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Η αρχική τιμή του CT-2 αναμένεται γύρω στις 19.000€, αν και η City Transformer αναζητά ακόμα επενδυτές για να προχωρήσει στη παραγωγή του. Παρά τις υποσχέσεις και τις χιλιάδες προπαραγγελίες, η επιτυχία του εγχειρήματος παραμένει αβέβαιη.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ