Η Ελίζαμπεθ Χάρλεϊ και ο γιος της Ντάμιαν βρέθηκαν υπό το φως των προβολέων μετά τις προκλητικές σκηνές λεσβιακού ερωτικού παιχνιδιού στην επερχόμενη ταινία Strictly Confidential. Η 58χρονη ηθοποιός αναγκάστηκε να υπερασπιστεί τις σκηνές αυτές που γυρίστηκαν με μια άλλη γυναίκα, διοργανωμένες από τον 21χρονο γιο της. Ωστόσο, υποστηρίζει ότι δεν αποτελούσαν απλώς “ανατρεπτική” πράξη, αλλά ήταν ουσιαστικό κομμάτι της πλοκής. Στη σκηνοθεσία του ντεμπούτου του στο σινεμά, ο 22χρονος Ντάμιαν, η Ελίζαμπεθ υποδύεται μια χαρακτήρα μητέρα ονόματι Λίλι, που αποκαλύπτει μυστικά και συνειδητοποιείται ότι αγάπησε τη φίλη της κόρης της.
Σχετικά με τη θερμή λεσβιακή σκηνή που σκηνοθέτησε ο γιος της, η Τέιλορ δήλωσε στο TooFab: “Ήταν σημαντικό μέρος της ιστορίας όταν η Mia, η πρωταγωνίστριά μας, αναζητά την αλήθεια πίσω από την αυτοκτονία της κολλητής της (θυγατρός της Elizabeth). Δεν ήταν απλώς μια φυσική σκηνή, αλλά ήταν αναπόσπαστο τμήμα της υπόθεσης και της δουλειάς μας”. Τόνισε επίσης ότι η σκηνή δεν είχε σκοπό να προκαλέσει σοκ, αλλά να συνεισφέρει στην αφήγηση της ταινίας.
Η Ελίζαμπεθ αναφέρθηκε στην προσέγγισή της στα σενάρια λέγοντας: “Όταν δέχομαι ένα κείμενο, αν νιώθω ότι κάτι πλαισιώνεται αδικαιολόγητα – εκτός από την υπόθεση – από τις πρώτες μου ημέρες στον χώρο, απλά λέω: ‘Δεν το παίρνω, δεν το παίρνω, δεν θέλω να είμαι μέρος αυτού'”. Οι αντιδράσεις της και του γιου της στη συνεργασία τους στις αμφιλεγόμενες σκηνές προκάλεσαν αντιδράσεις από μια ψυχοθεραπεύτρια, η οποία κατηγόρησε ότι υπερβήκαν τα όρια μεταξύ γονέων και παιδιού. Παρ’ όλα αυτά, η ίδια αισθάνθηκε “απελευθερωμένη” και “φροντισμένη” κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων, εξηγώντας ότι είναι καταφανές να έχεις ένα μέλος της οικογένειάς σου κοντά κατά τη διάρκεια τέτοιων σκηνών.
Το να εργάζεσαι με την οικογένειά σου ήταν γι’ αυτήν ένα ελευθερωτικό εμπειρία. Ο Ντάμιαν επίσης εξέφρασε την άνεσή του σχετικά με τη σκηνή, λέγοντας ότι ήταν μέσα στη ζώνη του και ότι η εμπειρία τους ήταν πολύ φυσική. Τόνισε ότι κατά τον γυρισμό της ταινίας, κάθε λεπτό μετρούσε και δεν υπήρχε χώρος για συλλογισμούς σεναριακών “τι-αν”.