Η ταινία Barbie προκάλεσε παγκόσμιο παραλήρημα, καθώς η ομάδα μάρκετινγκ της κινηματογραφικής εκδοχής της διάσημης κούκλας προσπάθησε να ξεπεράσει τον εαυτό της.
Αυτήν τη φορά, μια τρισδιάστατη εκδοχή της Barbie τοποθετήθηκε σε έναν τεράστιο πίνακα διαφήμισης στο Dubai, σε μια πλατεία κοντά στο Burj Khalifa, το ψηλότερο κτήριο στον κόσμο, και έγινε αξιοθέατο για χιλιάδες περαστικούς κάθε μέρα.
Η τεράστια Barbie κινείται, σπάει την πλαστική συσκευασία και περπατάει μέσα στην πόλη, με ένα θέαμα που εντυπωσιάζει και δικαιολογημένα έγινε viral στα κοινωνικά μέσα. Μέσα σε λίγες ώρες, η πρώτη δημοσίευση της τεράστιας Barbie στο Dubai έφτασε τις 1 εκατομμύριο προβολές.
Η πρεμιέρα της ταινίας ξεπέρασε τις αναμενόμενες εισπράξεις, που εκτιμώνταν στα 80 εκατομμύρια δολάρια, φτάνοντας το εντυπωσιακό ποσό των 155 εκατομμυρίων δολαρίων.