Τίτλοι τέλους έπεσαν στη συνεργασία του Πάτι Μιλς με τη Λα Λαγκούνα Τενερίφη, με τον 38χρονο Αυστραλό γκαρντ να αποχαιρετά το ισπανικό νησί μετά την ολοκλήρωση της αγωνιστικής περιόδου 2025-2026. Ο παίκτης, που άφησε το στίγμα του στο ευρωπαϊκό μπάσκετ μέσα σε λίγους μόλις μήνες, χαρακτήρισε τη θητεία του ως την καλύτερη χρονιά της καριέρας του.
Μια ξεχωριστή διαδρομή στα Κανάρια Νησιά
Η παρουσία του Μιλς στην ομάδα ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2026, αποτελώντας μια από τις πιο ηχηρές μεταγραφικές κινήσεις στην ιστορία του συλλόγου. Στα 17 παιχνίδια που αγωνίστηκε στη Liga Endesa, ο έμπειρος άσος είχε καθοριστική συμβολή, με αποκορύφωμα την επική σειρά των πλέι οφ όπου η ομάδα του απέκλεισε τη Ρεάλ Μαδρίτης. Οι επιδόσεις του, που έφτασαν τους 18,1 πόντους κατά μέσο όρο, επιβεβαίωσαν την κλάση του παίκτη που κατέκτησε το πρωτάθλημα του ΝΒΑ το 2014 με τους Σπερς.
«Τυχαία συνάντησα ένα νησί στον Ατλαντικό που αποδείχθηκε η καλύτερη χρονιά της καριέρας μου», ανέφερε χαρακτηριστικά ο ίδιος σε ανάρτησή του, χρησιμοποιώντας την τοπική έκφραση «al golpito» για να περιγράψει την ομαλή προσαρμογή του. Ο σύλλογος, μέσω των ανθρώπων του, αναγνώρισε την προσφορά του, ενώ ήδη το όνομά του συνδέεται με έντονη φημολογία για πιθανή μετακίνηση στη Σερβία και την Παρτίζαν.