Η ανοδική πορεία του Παναθηναϊκού Aktor συνεχίζεται με εντυπωσιακούς ρυθμούς. Οι «πράσινοι» ήρθαν σε στρατηγική συμφωνία με την Deutsche Telekom για την ονοματοδοσία του ΟΑΚΑ, εξασφαλίζοντας σημαντικά έσοδα για την επόμενη πενταετία. Η Deutsche Telekom είναι ένας διεθνής κολοσσός στον τομέα των τηλεπικοινωνιών, ο οποίος θα προσφέρει στην ΚΑΕ πολύτιρους πόρους για την ανάπτυξή της.
Η επιλογή του Παναθηναϊκού ως συνεργάτη δεν είναι καθόλου τυχαία, καθώς η Deutsche Telekom αναγνωρίζει την ισχυρή απήχηση που έχει το brand των «πρασίνων». Η Deutsche Telekom, μητρική εταιρεία της COSMOTE, έχει αποδείξει τη δέσμευσή της στον αθλητισμό, καθώς από το 2002 είναι χορηγός στη φανέλα της Μπάγερν Μονάχου, με τη συμφωνία τους να επεκτείνεται μέχρι το 2027. Επιπλέον, είναι χορηγός ονοματοδοσίας στο γήπεδο και την ομάδα μπάσκετ της Βόννης.
Η εμπλοκή της Deutsche Telekom στον αθλητισμό δεν περιορίζεται μόνο στην Ευρώπη. Έχει υπογράψει συμφωνίες ονοματοδοσίας και με τρία γήπεδα στις Ηνωμένες Πολιτείες, συμπεριλαμβανομένης της T-Mobile Arena στο Λας Βέγκας και του T-Mobile Center στο Κάνσας, που φιλοξενούν ποικιλία εκδηλώσεων όπως αγώνες μπάσκετ. Επίσης, η εταιρεία έχει αναλάβει την ονοματοδοσία του T-Mobile Park στο Σιάτλ, γηπεδικό χώρο για μπέιζμπολ.
Η συνεργασία αυτή επιβεβαιώνει τη στρατηγική προοπτική του Παναθηναϊκού και ανοίγει νέες δυνατότητες ανάπτυξης, γεγονός που αναμένεται να έχει θετικό αντίκτυπο στην ομάδα και τους φιλάθλους της.