Ο Σερ Τζιμ Ράτκλιφ μίλησε για όλα και για όλους σε μια συνέντευξη, αποκαλύπτοντας τις μεταγραφικές προθέσεις της ομάδας, τα οικονομικά της δεδομένα και τα σχέδιά της για το μέλλον, με έμφαση στο να γίνουν ένα είδος Ρεάλ Μαδρίτης.
Ήταν ειλικρινής, αναγνώρισε λάθη και αποκάλυψε ότι η ομάδα θέλει να αναπτυχθεί σε παγκόσμιο επίπεδο, παίρνοντας ως παράδειγμα την Ρεάλ Μαδρίτης.
Δεν αναφέρθηκε συγκεκριμένα στον Έρικ Τεν Χαγκ, αλλά συγκρίνοντας το Μάντσεστερ με τη Coca-Cola, τόνισε πως η πόλη είναι γνωστή κυρίως λόγω της Γιουνάιτεντ. Ίσως με «σπόντα» για τη Μάντσεστερ Σίτι και τους φιλάθλους της.
Αναλυτικά, οι δηλώσεις του Σερ Τζιμ Ράτκλιφ στο «Bloomberg»:
Για τους στόχους της Γιουνάιτεντ: «Σκοπός μας είναι να φτάσουμε στο επίπεδο της Ρεάλ Μαδρίτης. Απαιτεί χρόνο και περίπου 2-3 μεταγραφικά παράθυρα για να φτάσουμε εκεί.»
Για τα οικονομικά δεδομένα: «Αφότου φύγει ο Σερ Άλεξ, η Γιουνάιτεντ έχει δαπανήσει 1,1 δισεκατομμύριο. Η Ρεάλ Μαδρίτης έχει 200 εκατομμύρια και πλέον έχει 6-7 ποδοσφαιριστές μεταξύ τους που κοστίζουν πάνω από 100. Η Γιουνάιτεντ δεν έχει κανέναν τέτοιον. Και μην ξεχνάτε την ανακαίνιση του νέου Μπερναμπέου.»
Για τον κύριο στόχο στον σύλλογο: «Μπορούμε να βελτιώσουμε τα πάντα στη Γιουνάιτεντ. Υπάρχει περιθώριο βελτίωσης σε όλα. Και αυτό ακριβώς θα κάνουμε! Έχουμε περισσότερο προσωπικό στο γραφείο παρά στον αγωνιστικό χώρο και θα γίνουν πολλές αλλαγές.»
Για την πόλη του Μάντσεστερ: «Η Γιουνάιτεντ είναι σαν την Coca-Cola, έτσι δεν είναι; Είναι κάτι πασίγνωστο. Δεν ξέρω τον λόγο, αλλά είναι γεγονός. Όλοι γνωρίζουν το Μάντσεστερ λόγω της Γιουνάιτεντ!»